czwartek, 16 września 2010

9 Kielichów - moja odsłona

Co mi pokazało dotychczas: pijaństwo, problem z alkoholem.. zobaczcie na te karty, czerwony nos, nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu też, obżarstwo, niechlujny tryb życia, nie zważanie na to co będzie. Życie tu i teraz..


Branie tego co najlepsze, nie liczenie się z kosztami, impreza przy suto zastawionym stole np wesele, spotkanie towarzyskie w większym gronie z mnóstwem alkoholu


Zadowolenie i spełnienie, ale w samotności, brak czegoś do tej 10.. vice versa fajnie to pokazuje.. tam z przodu siedzi sobie król w samotności i niby on ma wielki majątek, dzieci, dostatek, ale brakuje im siebie nawzajem... 


to karta tradycji, kiedyś mi pokazała święto po prostu, egzamin.. coś, co istnieje od lat i przetrwa jeszcze wieki, także ulga.. takie uff, spełnienie, odpoczynek od codzienności


Dla mnie 9 Kielichów to samotność emocjonalna... w rozkładach często oznacza szczęście... ale nie do końca. W związkach może oznaczać bliskość, rozwój uczuć, ale nie ma pełni szczęścia, stałego związku, COŚ stoi między dwójką osób... Człowiek czuje się w tym szczęściu sam... i czuje jakby druga osoba nie czuła tego samego co on - jakby była rozdarta, miała wątpliwości, obawy. Do pełnego szczęścia brakuje 10 Kielicha ;) Niby dwójka ludzi jest razem, ale coś im zaprząta głowy, nie daje do końca rzucić się w ramiona i cieszyć bliskością




Jeżeli wypada na osobę, to zazwyczaj na mężczyznę, o ładnym ciele, wysportowanym. Taki, który ma wiele do zaoferowania, jest pociągający dla kobiety, ale troszkę odgradza się  murem emocjonalnym. Wychodzi tu taka sprzeczność, bo zazwyczaj ceni on dom, rodzinę.. a często ma z tym problemy, by zbliżyć się emocjonalnie do najbliższych. Można powiedzieć, że swoje problemy przeżywa sam i nie chce się nimi dzielić, nie chce obarczać nimi najbliższych....

14 komentarzy:

  1. tak do tego co na samym początku napisałaś to pijaństwo i alkoholizm pokazał mi już 2 razy Rycerz Kielichów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo możliwe :) Mi też się kojarzy ten kielichowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie to romans z widokiem na cos trwalego, czesto wskazuje mozliwosc ciazy, bo do 10 kielichow tylko jeden krok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczyłam pierwszą kartę i pomyślałam o moim ojcu. Lubi sobie dogadzać. Piwko, czekolada, boczuś, kawa. A potem nochal czerwony, bo trądzik różowaty, który tego wszystkiego nie lubi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karta pokazala moja sytuacje: ja w innym kraju, on w innym-gdzie go poznalam. Uczucie jest tylko nie ma nas obok siebie....buuu

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie ta karta pokazała stres, frustrację i niezadowolenie w pracy. Wytrzymałam dwa miesiące i uciekłam stamtąd. Jedynie w domu miałam spokój, szybko chodziłam spać bo o 4.20 pobudka.

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak jest hm...brak tego kielicha...mam taką sytuację...

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh.. Mam tak. Mój ma blokady, nie chce się wiązać na stałe, chociaż mówi że mu zależy tylko musi rozprawić się z przeszloscią. Musi mnie lepiej poznać bo się boi a poznać lepiej jest ciężko. Czuję że mam go za szybą. Mówi że nie będzie to trwało wieczność. Jednak ja czuję że go mam tylko w seksie. Zajebistym żeby nie było.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ta karta pokazała super związek, spełniony na każdym poziomie ale na przeszkodzie stanęło to, że miał dzieci... Dla niektórych to pewnie nie byłby problem, ale dla mnie to nie do zaakceptowania. Bardzo uważałabym na te kartę w rozkładzie, bo mi wróżka powiedziała o super szczęśliwym i rokującym związku, a wcale ta się nie stało. Mało tego, musiałam sie z tym strasznie męczyć, bo niby jest ok, ale jest przeszkoda i to zazwyczaj taka, której nie da sie ominąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dzięki za podzielenie się.. na Vice Versa Tarot są dzieci, bardzo pasuje sytuacji

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Moja 5 kielichów mówi do mnie, jesteś szczęśliwa,zadowolona, możesz teraz odpocząć, tak jak marzyłaś,zrobiłaś kawał dobrej roboty, piękne,wybudowane domki....na piasku.Trwaj chwilo! Pozdrawiam, Iza

      Usuń
  10. Oczywiście przepraszam za pomyłkę, moja 9 kielichów miało być 😀, Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako karta dnia sadzenie i przesadzanie kwiatów , praca w ogrodzie , mycie okien w domu , zaproszenie na grilla , dobrze i duzo zastawiony stół duzo mięsa i piwa. Miło spędzony czas ze znajomymi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. 9 kielichów to za mało do szczęście, a 10 to już się przelewa i za dużo… 🙄
    A co będzie ok na związek?

    OdpowiedzUsuń