wtorek, 25 lipca 2023

As Buław 5 Kielichów - never give up

 


kiedy wydaje się, że nie ma nadziei.. płomień w Tobie niemal zgasł... 

spada motywacja i chęć do życia

jesteś wyczerpany

wydaje się, że już Nic i Nigdy Cię nie poruszy...

dni są do siebie podobne a codzienność wciąga niczym bagno.. 


Nagle (to właśnie potęga Asów!!!!)

Coś/Ktoś Cię "doładowuje", sprawia że inspiracja wraca!

i powolutku.. iskierka w Tobie się rozpala!!!!

.. podnosisz się z kolan, otrzepujesz 

wstajesz - jak gdyby nigdy nic ;)

Twój duch się ożywia!

odradza się niczym Feniks z popiołów

i już! - jesteś nowy-odświeżony Ty!



Dla Was wszystkich takich Iskierek jak najwięcej!

;)


Ps.

słowa które mi się kojarzą z tymi kartami to recandle, lost and found, recharge

Ps2.

Miałam sen, między ścianami w rogu piwnicy, zobaczyłam pajęczynę.. a w niej motyla (Rusałka Pawik) .. patrzyłam na niego kilka sekund i myślałam nad utratą tak krótkiego, pieknego życia.. i nagle motyl poruszył skrzyłami, ale wciaż tkwił w pajęczynie.. sekundy później, motyl wykrzesał z siebie moc i zamachał bardzo intenstywnie skrzyłami kilkaX i się uwolnił ;)

 NeverGiveUp




4 komentarze:

  1. Obrazy na Twojej talii są bardzo wymowne:) a ten as przypomina trochę koronę z początku nie domyśliłam się co to za karta:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, bo ta talia ma kilka nietypowych obrazków na kartach.. a żeby było jeszcze bardziej synchroniecznie, tuż po napisaniu posta koleżanka na FB wkleiła cytat w rolki:

      "W życiu nie chodzi o to, by przeczekać burzę. Chodzi o to, żeby nauczyć się tańczyć w deszczu."
      Steven D. Wolf

      Ps. Freya, wiesz że ty dla mnie jesteś takim Promyczkiem ;)
      ... zresztą, każdy kto pisze do mnie co jakiś czas, to mnie wybija z rutyny.. i znów zaczynam patrzeć na świat bardziej świadomie ;D


      Buziak ;*

      Usuń
    2. Jak ma być synchronicznie to wspomnę tu że córce kupiliśmy takiego gluta do zabawy i dzis postawiłam go w pojemniku na zabawkach w pudle pojemnik był otwarty a mąż popchnął to pudło i ten glut się rozlał na zabawki. Wszystko było upyplane jak w bagnie:D

      Usuń
  2. bardzo profesjonalnie przedstawione "taniec w deszczu" jak najbardziej koi duszę"

    OdpowiedzUsuń