piątek, 21 stycznia 2022

Paź Buław - rozważania


Paź Buław

"Ucz się z dnia wczorajszego, żyj dniem dzisiejszym, pokładaj nadzieje w tym co jutro i nigdy nie przestawaj zadawać pytań."
Albert Einstein

Tu bardzo stary post o tym paziu:

Paź buław, co jest bardzo charakterystyczne dla tej energii:
- szybkość.. dosyć szybka odpowiedź zwrotna, zwykle do 24h
- bezpośredniość, szczerość w zadawaniu pytań, nieograniczona ciekawość
- ten paź zwykle przynosi wiadomości, często dobre wiadomości
- pokazuje niespodziewanego gościa, niespodziewaną wizytę, ta energia zaskakuje .. coś jak atom który wystrzelił z orbity
- pokazuje dzieci, młodzież lub młodą, świeżą, pozytywną energię (to mit że pazie pokazują tylko młode osoby, to może być dziadziuś czy babcia, którzy wciąż się czują młodzieńczo i wciąż są pełni zapału, są entuzjastyczni, lubią się śmiać i świat nigdy nie przestaje ich zadziwaić!!!!)
- ta karta pokazuje mi dobre maniery, ma w sobie coś "szlachetnego".. chłopak ma cechy dżentelmena .. dziewczyna ma wysoką kulturę osobistą, uprzejmość.. a jednocześnie są "diabłem podszyci"
- ogólnie flow, przepływ informacji, rozmowy, maile, smsy, to messenger
- ta karta może przynieść energię nerwowego oczekiwania na coś, ale pozytywne i optymistyczne nastawienie, dobre myśli
- buławy to intuicyjna i duchowa energia, karta pokazuje głębokie potrzeby naszej duszy
- osoba w tym paziu, lubi doświadczać lub dramatyzować lubi koloryzować i ubarwiać (nie jest nudna, jest nietypowa)
- osoby w tym paziu kochają muzykę (podśpiewują! mówią do siebie), kochają zwierzęta/dzieci i mają potężną, nieograniczoną wyobraźnię
- zwykle ciekawscy, idealistyczni, otwarci, ale rzadko zdradzają swoje prawdziwe myśli czy uczucia (bogaty świat wew. nie zawsze ujawniony lub nie wszystkim ujawniony)
- to bardzo smutne, ale zauważyłam że sporo osób nie lubi energii pazia, bo to "najniższa osoba" w hierarchii dworu.. to takie krzywdzące dla tej energii pazia

"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajdzie się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi."

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona."

"Życie jest jak jazda na rowerze. Żeby utrzymać równowagę, musisz być w ciągłym ruchu."

Nie jestem szczególnie utalentowany. Moją pasją jest po prostu ciekawość.
(piękne!!!!!!!!!!!!)

ciekawe że wiele cytatów Alberta wypada mi na energię Pazia Buław ..
.. Albert paziem?

 


5 komentarzy:

  1. Droga Olu. 🙏
    Charakterystyka Pazia, którą przedstawiłaś idealnie komponuje się w bliską mi osobę.
    Ostatni fragment Twojego wpisu jest niezwykle trafny, nie umniejszając całości wpisu.
    Dwa pojecia:wuedza i wyobraźnia. Obydwa są ważne. Przez to, że wiedza ogranicza możliwości, które są utrzymywane w ryzach, jednak często stara się wyrwać "na wolność", która może być tragiczna w skutkach. Chociażby wykorzystanie wiedzy do celów militarnych. Na szczęście środki, którymi dysponują kraje, w większości są tylko straszakiem. W tym miejscu muszę przyznać, że jest w tym "militarnym" zapędzie element pozytywny. Znaczna część technologii związanych z militariami i badaniem Kosmosu są wykorzystywane w najnowszych produktach, którymi posługujemy się na co dzień.
    A wyobraźnia? Dobrze, że jest ona wolna od ograniczeń. Temat nie do zgłębiony, jak nasz mózg. Wyobraźnia, to fantazja, która ułatwia nam życie, szczególnie w trudnych sytuacjach. Nie będę się zagłębiał, tylko dam przykład, który mnie, starego człowieka, powiem wprost fascynuje. Mam na myśli PRZYJAŹŃ, tą na wyższym poziomie, a mianowicie PLATONICZNĄ MIŁOŚĆ. W tym miejscu, muszę postawić kropkę, powiewaz język mój może się za mocno "rozgadać".
    Droga Olu, dziękuję Ci za to, że jesteś, że dzielisz się swoją "tarotową", przebogatą wiedzą, że dzielisz się nią z nami.
    Pozdrawiam ze szczerego serca. ❤️🙏🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneks do mojego komentarza.
    Szkoda, że nie mogę nanosić poprawe, korekty w opublikowanym wpisie. 😞
    Zauważyłem, że pojawiają się błędy, które nie zmieniają sensu wypowiedzi, ale... rażą mnie, jako byłego poligrafa. 😞
    Jest jedno wyjście. Pisać wolniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! ;)

      Zainspirował mnie do przetestowania czegoś ;) oczywiście "tarotowo".. pozdrawiam Cię bardzo gorąco!

      Usuń
  3. Jakże często czuję się paziem!
    Piękne są Twoje dywagacje na temat kart, dziękuję za nie <3
    Dobrego!

    OdpowiedzUsuń