sobota, 16 maja 2020

Karty dnia: Kapłanka Król Buław - odkrycie i zadziałanie


Karty na dzień

Niedawno stolarz zrobił nam schody na antresolę, mamy tam dwa nieużywane (jeszcze) pokoje. Wczoraj robiłam na górze porządki i znalazłam sporo ubrań po starszej córce (prawie 13 lat) dla młodszej (obecnie 4). Dzisiaj, wrzuciłam je do pralki i zastanawiałam się jakim programem wyprać. Ciuszki były poskładane i czyste, tylko takie „zleżałe” i nagle dostrzegłam funkcję Air Wash i Sterylizacja. Mamy pralkę Samsung od ok. 2 lat (nieco ponad) i dopiero dostrzegłam tę funkcję!!!!

Od razu wrzuciłam ubrania, prały się całe 29min, bez detergentów i wody, a efekt był wspaniały. Wyjęłam cieplutkie, miękkie/puszyste, odświeżone ubrania. Od razu po wrzuciłam naszą pościel i użyłam programu „sterylizacja” 59min i pościel była gotowa do użytku, nie trzeba nawet suszyć.

Kapłanka - coś co „już wiem”, mam pod nosem, ale jeszcze nie odkryłam.. o tej funkcji wiedziałam już przy zakupie a użyłam programu (król buław) po dwóch latach!

Król Buław - zastosowałam 2programy w jeden dzień ;)

Kapłanka woda, buławy ogień, zaś król to powietrze - gorąca para

Suma Cesarzowa jestem mega zadowolona z efektu, jest to bardziej przyjazne dla środowiska (mniej wody, zero środka do prania), oszczędność prądu i czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz