środa, 22 czerwca 2011

Moja wyprawy do biblioteki.. i 10 Buław

.. jako że często chodzę do biblioteki, to już wiem jakie karty pokazują mi dźwiganie ciężkich rzeczy.. zazwyczaj na takie wyjście, wypada mi karta 10 buław... Jak najbardziej mi ta karta pasuje :) Rzadziej pojawia się karta Moc, Koło Fortuny (jako zamiana), 5 Buław.

Lo Scarabeo Tarot 10 Buław


Zobaczcie... człowiek niesie na niej ciężar, w oddali widać jakiś budynek do którego ma dojść, jest mu ciężko.. ale idzie, jest ambitny, zaplanował to i tego się trzyma, daje mu to satysfakcję, może nie w danej minucie, ale jak dojdzie, to uśmiech na twarzy będzie miał od ucha do ucha, udało się :)
Zazwyczaj po takiej wyprawie jestem padnięta ale usatysfakcjonowana..

Vanessa Tarot
 dosłownie "zawalenie książkami", buławy jak wiadomo to drewno... a z drewna powstaje papier a co się z tym wiąże -  książki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz