sobota, 10 marca 2012

Sport i aktywność wszelaka w kartach tarota

Full Moon Dreams Tarot - Słońce

Głupiec - wspinaczka wysokogórska, wspinaczka ściankowa, spacery wszelakie (również z pieskiem)

Rydwan - wyścigi (samochodów, motorów, jazda konna)

Kolo - ćwiczenia z hula-hop,  orbitrek

Moc - zapasy

Wisielec - park linowy, narciarstwo (wyciągi narciarskie), skoki na bungee

Umiarkowanie - pływanie



Słońce - taniec, łyżwiarstwo

Świat -  gimnastyka artystyczna (gimnastykę pokazała mi jeszcze karta Umiarkowanie)

As Buław - skoki o tyczce

2 Buław - nordic walking, wycieczki po górach (zdobywanie szczytów), chodzenie na szczudłach

5 Buław - podnoszenie ciężarów, także sporty w których jest duża rywalizacja

7 Buław - piłka nożna (także sporty w których jest obrona pozycji i atak) gra się w grupie, ale starania jednostki SA równie ważne), hokej na trawie, bilard

8 Buław - biegi

Paź Buław -  cheerleaderka, gimnastyka artystyczna, taniec, wyścigi

Rycerz Buław - lekkoatletyka 

Paź Kielichów - pływanie

2 Miecze - szermierka (również Mag mi pokazał szermierkę)

5 Mieczy - boks

6 Mieczy - spływy kajakowe

8 Mieczy - bilard, tenis (ogrodzenie) 

Paź Mieczy - BOOT camp, fitness, ping pong

Rycerz Mieczy - squash, siatkówka, tenis (taki bardziej agresywny), hokej, hokej na lodzie

As Monet - rzut dyskiem

2 Monet - kolarstwo, żonglowanie, akrobatyka, chodzenie po linie itp.

3 Monet - kręgle

6 Monet - pokazała mi sport osób niepełnosprawnych (np. na wózkach)

Rycerz Monet - koszykówka

3 komentarze:

  1. Droga Olu,
    a co z Gwiazdą, jaką dziedzinę sportu Ona [Gwiazda] może przedstawiać?

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodam od siebie co mi karty pokazują:
    -Moc to kobieta podnoszaca ciezar, silna
    -5 buław jako wszelkie sporty gdzie jest rywalizacja, moim zdaniem karta na zapasy, boks, walki
    -6 buław+ słonce- paralotniarstwo...na poczatku w ogole mi to nie pszyszlo do glowy, dopiero jak obejrzalam karty Maroon i pomyslalam sobie..."co on tak wysoko"

    Pozdrawiam serdecznie
    P.s. od dłuższego czasu czytam Pani blog i duzo sie z niego nauczylam za co dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edwardzie - Gwiazda nie bardzo kojarzy mi się ze sportem.. jak już, to np. gimnastyka artystyczna w wodzie


    Polpotko, niezwykle mi miło :)
    Cieszę się że dorzuciłaś 3 grosze.. tym bardziej, że się zgadzam się z Twoją wypowiedzią :)


    Pozdrawiam równie ciepło,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń