wtorek, 28 czerwca 2011

Medytacja - rozkład na własne potrzeby


Medytacja - rozkład


Miałam już kilka prób, za każdym razem zasypiałam.. zaczynało się ok, ciało było rozluźnione, zrelaksowanie, megacięzkie.. i na tym koniec, potem nic nie pamiętam.. 

1. pozycja wyjściowa ciała? Król Kielichów siedzenie, król się usadowił pupą na tronie i siedzi, stopy płasko na ziemi


2. pozycja rąk? Kaplan ułożone na poręczy fotela, względnie na kolanach, równolegle, bez ruchu

3. skupienie na czym, jakie? as mieczy na oddechu, na jednej myśli, resztę zbędnych myśli odganiać, przecinać mieczem, odpychać, rozwiewać..

4. o czym myśleć? as buław o łonie natury, pięknym prastarym lesie? płomyku ognia.. czy zapalonej pochodni

5. problem który może się pojawić? 3 Kielichy rozproszenie przez bodźce zew. albo euforia że coś się udało..

6. jak go pokonać (problem)? 8 Kielichów próbować wciąż i wciąż, nie zrażać się po pierwszych niepowodzeniach..

(by Senna Wiedźma)


Jako że w medytacji jestem "zielona", sugestie mile widziane w komentarzu lub na priv.. 
... jeżeli znacie ciekawy link lub pomocną książkę - napiszcie proszę :)

Karta, która reprezentuje Ciebie... Ciekawostka online

Tutaj wylosuj

W oryginale, co mnie otacza? .. ale jak widać można zmienić na dowolne pytanie
Wyciągnęłam z czystej ciekawości :) nawet adekwatnie wypadało:

Ja spytałam, która karta reprezentuje.....

Mnie - wypadła Kapłanka, nawet książka na kolanach pasuje ;)
i sowa, to moje zwierze mocy obecne.. 

Mój synek - Pustelnik, też mi pasuje ;) z natury samotnik i często z latareczką biega i czegoś szuka..

córcia - Cesarzowa ;P zwraca  na siebie uwagę, jest z niej strojnisia, bardzo kreatywna, uwielbia owoce  :)

mąż - Sąd, zawsze najpierw myśli o rodzinie, uwielbia słuchać muzyki (anioł gra na trąbie) ;) 


sobota, 25 czerwca 2011

Tarot na tropie talentu ;) Rozkład

Rozkład wymyślony na prędce, poprawki mile widziane :))) 


Co lubisz robić, co Ci sprawia przyjemność?
W czym jesteś bardzo dobry?
W czym jesteś genialny/wybitny?
To ukryty talent o którym nie masz pojęcia..
Powołanie, misja na ziemi 

(by Senna Wiedźma)



... i moje karty:

Co lubisz robić, co Ci sprawia przyjemność? Umiarkowanie Paź Mieczy, łagodzenie sporów, mediacja, uspokajanie innych
W czym jesteś bardzo dobry? Mag 2 Miecze, może w werbalizowaniu tego, o czym ktoś myśli dopiero.. nie wiem czemu kojarzy mi się z wyczuleniem na to, co niewidzialne gołym okiem...
W czym jesteś genialny/wybitny? Kapłanka Rycerz Monet, może w rozumieniu postaw i zachowań innych, albo we wróżeniu ;) ten rycerzyk kojarzy mi się z czymś stabilnym długoterminowym. Kapłanka z dochowaniem tajemnicy.. może jakiś doradca życiowy?
To ukryty talent o którym nie masz pojęcia.. 10 Monet 2 Kielichy, może jakieś łączenie ludzi, zrzeszanie grup.. pokazywanie co jest ich emocjonalnym i duchowym dopełnieniem, albo organizowanie jakichś szkoleń, kursów, spotkań integracyjnych?? Też z organizacją wesel mi się kojarzy :)
Powołanie, misja na ziemi Wisielec Słońce, należy zerwać ze starymi utartymi schematami, popatrzeć inaczej na pewne sprawy, może trochę samo poświęcenia potrzeba by potem "zabłysnąć" W tym słońcu to pomoc widzę i kontakt z drugim człowiekiem...

piątek, 24 czerwca 2011

Tegoroczny urlop - mój rozkład tarota na wakacje

U nas w rodzinie, jak zapewne u większości - urlop 2tygodniowy, przełom lipca i sierpnia. Planów nie mamy na razie, choć propozycji padło już sporo, łącznie z wyjazdem za granicę.. jak i pobytem nad pobliskim jeziorem pod namiotem ;P .. jako że mamy generalny remont w planie, to możliwe, że w domu zostaniemy.. :( 

Czyli jedna wielka niewiadoma.. stąd pomysł na taki rozkład:

1. Czy w ogóle do wyjazdu dojdzie?
- jeżeli tak, to lecimy dalej
2. Kto wyjedzie (poza mną oczywiście..) czyli z kim pojadę?
3. Gdzie (miejsce)
4. Główna atrakcja tego miejsca?
5. Kiedy?
6. Jakim środkiem transportu?
7. Ile czasu tam będziemy?
8. Jaka będzie pogoda (przez większość czasu)?
9. Co się uda, co będzie super? Z tego będziemy zadowoleni?
10. Tego zabraknie?
11. Znajomości, napotkani ludzie?
12. Odpoczynek i relaks (pytam o to, bo czasem z dziećmi o to trudno ;P) czyli czy wypoczniemy?
13. Ogólnie wynik tego wyjazdu, moja satysfakcja? 

(by Senna Wiedźma)

Rozkład jeszcze nie testowany, do dopracowania ;)

Vanessa Tarot Rydwan 





czwartek, 23 czerwca 2011

6 Kielichów - Kryształowe dzieci i powrót do przeszłości

Mam dziś 6 Kielichów na kartę dnia.. a cały dzień czytam informacje na temat Kryształowych dzieci... i nawet karta mi pasuje :)

Życzliwość, dobro, miłość, empatia, spokój, błogość, dzielenie się, tolerancja, dawanie, bezinteresowność, serce, szlachetność, niewinność, współczucie, zaufanie .. przede wszystkim wspomnienia.. cały dzień starałam sobie przypomnieć jak to było z synkiem i czytałam dziennik, oglądałam albumy, filmy wideo... czyli powrót do przeszłości również :) 

Klasyczna talia Waita - chłopiec daje kwiat w kielichu dla  dziewczynki.. haha, jak mój Alek.. nawet delikanie ugiął nogi (!), jak on w stosunku do siostrzyczki..często się schyla jak np. buziaka daje lub przytula..  co ciekawe czas tej karty to Skorpion - znak zodiaku synka :)

Universal Waite


Robin Wood Tarot

Medicine Woman


środa, 22 czerwca 2011

Ty i pieniądze - tarotowy rozkład

Wymyślony "naprędce", do dopracowania ;D
Ty i pieniądze
1. Jaki jest Twój stosunek do pieniędzy? (generalnie czy są ważne czy mniej ważne.. jaką rolę pełnią w Twoim życiu)?
2. Jak wydajesz pieniądze?
3. Na co wydajesz najczęściej?
4. Na to ci ciężko wydać pieniądze?
5. Czy masz głowę do interesów?
6. Jaki biznes, praca da Ci największe bogactwo?
7. Czy kiedykolwiek dostaniesz spadek?
8. Czy masz szczęście w grach losowych (kiedykolwiek wygrasz satysfakcjonująca sumę) lotto, zdrapki itp.?
9. Czy warto się dokształcać (dodatkowy kurs, szkolenie, studia), czy przyniesie to większe pieniądze?
10. Czy Twoje hobby, zainteresowania (to co kochasz robić) przyniosą Ci pieniądze?
11. Czego pragniesz (w kwestii pieniędzy czy są jakieś pragnienia i jakie) teraz?
12. A to masz (teraz)
13. To możesz osiągnąć.. Wynik

(by Senna Wiedźma)

Testuję na sobie:

Jaki jest Twój stosunek do pieniędzy? 3 Kielichy cieszą mnie i radują, szczególnie robienie zakupów, dają mi satysfakcję emocjonalną..też dzielenie się z innymi, kupowanie dla najbliższych...
Jak wydajesz pieniądze? 7 Mieczy - często po kryjomu przed mężem, szczególnie na książki ;P
Na co wydajesz najczęściej? Świat, no tu wiem że na książki, na coś co pozwala poznać inne światy i światopogląd.. ogólnie, rozwija..
Na to ci ciężko wydać pieniądze? As Buław .. to nie bardzo wiem, być może karta pokazała że ciężko mi impulsywnie wydać pieniądze, być może na coś "jednorazowego', co szybko się skończy, wyczerpie
Czy masz głowę do interesów? 7 Kielichów, powiedziałabym, że pomysłów 100 gorzej z realizacją..
Jaki biznes, praca da Ci największe bogactwo? As Mieczy związany z myśleniem, podejmowaniem decyzji, stanowczością, rozwiązywaniem sporów, pomysłami..
Czy kiedykolwiek dostaniesz spadek? Umiarkowanie - możliwe, że od kogoś z rodziny
Czy masz szczęście w grach losowych (kiedykolwiek wygrasz satysfakcjonująca sumę) lotto, zdrapki itp.? 7 Monet nie :( lub tak, ale muszę "się naczekać" na wygraną, nie nastąpi to w najbliższych latach
Czy warto się dokształcać (dodatkowy kurs, szkolenie, studia), czy przyniesie to większe pieniądze? As kielichów przyniesie korzyść, ale emocjonalną :)
Czy Twoje hobby, zainteresowania (to co kochasz robić) przyniosą Ci pieniądze? Król Monet  o proszę, wygląda na to, że tak :)
Czego pragniesz (w kwestii pieniędzy czy są jakieś pragnienia i jakie)? 9 Monet bogactwa, stabilności i bezpieczeństwa finansowego.. takiego spokoju, że o nic nie muszę się martwić.. i chyba odrobiny samotności, pobycia sam na sam ze sobą, 9tki dla mnie to karty samotności... może odpoczynek na łonie natury... ach
A to masz teraz 10 Monet, no mam wszystko :) Nie czuje by mi czegoś brakowało i nie mogę narzekać :D
To możesz osiągnąć.. 6 mieczy ... ? pomyślę...
Dark Grimoire Tarot Królowa Monet

Moja wyprawy do biblioteki.. i 10 Buław

.. jako że często chodzę do biblioteki, to już wiem jakie karty pokazują mi dźwiganie ciężkich rzeczy.. zazwyczaj na takie wyjście, wypada mi karta 10 buław... Jak najbardziej mi ta karta pasuje :) Rzadziej pojawia się karta Moc, Koło Fortuny (jako zamiana), 5 Buław.

Lo Scarabeo Tarot 10 Buław


Zobaczcie... człowiek niesie na niej ciężar, w oddali widać jakiś budynek do którego ma dojść, jest mu ciężko.. ale idzie, jest ambitny, zaplanował to i tego się trzyma, daje mu to satysfakcję, może nie w danej minucie, ale jak dojdzie, to uśmiech na twarzy będzie miał od ucha do ucha, udało się :)
Zazwyczaj po takiej wyprawie jestem padnięta ale usatysfakcjonowana..

Vanessa Tarot
 dosłownie "zawalenie książkami", buławy jak wiadomo to drewno... a z drewna powstaje papier a co się z tym wiąże -  książki


wtorek, 21 czerwca 2011

Tarot i dieta

Zrobiłam sobie dziś rozkład, jak najefektywniej zgubić kilogramy :D

Zanim napiszę co wyszło, zobaczcie karty z przełożenia, pokazuję je, bo one mi często mówią jak karty tarota coś „widzą” np. dieta/zrzucenie kilogramów w tym wypadku wygląda tak:

4 Kielichy – odmawianie sobie czegoś, zobaczcie na kartę.. przed postacią stoją kielichy, ale on ich nie chce.. siedzi po turecku, schował ręce pod pachy i twardo trwa przy swoim..


9 Buław – moc samozaparcia i siły trzeba włożyć, ta karta często mówi o kimś już po przejściach jakichś doświadczeniach (często nieprzyjemnych) u Ridera-Waita
na karcie człowiek z bandażem na czole .. karta mówi o tym, że to się nie stanie szybko i cierpliwość jest niezbędna, czasem samotne zmagania

5 Buław – na mojej karcie  zapasy, ale ogólnie karta może pokazywać aktywność fizyczną


Podsumowując: ograniczenie jedzenia, samozaparcie i siła psychiczna (umiejętność cierpliwego czekania na efekty) i ruch.

Moje ciało teraz (obiektywnie patrząc)? Mag
Zobaczcie na luźne ciuszki mojego maga, właśnie takie noszę, by ukryć dodatkowe kilogramy.. zamknięte oczy sugerują, że nie do końca zdaję sobie sprawę z tego jak wyglądam albo nie dopuszczam tej myśli do siebie….  ale nie jest źle, bo Mag to gotowość do działania, to zmiany, dobry start :) no i sam Mag na karcie, otyły to on na pewno nie jest..


Jak pragnę wyglądać/takiej figury chce? Paź Kielichów
Pięknie i eterycznie, tak mi się ten pazik kojarzy.. jak nastolatka ;) nie chcę się wstydzić ciała, wręcz przeciwnie.. 

Moja motywacja teraz? 8 Mieczy
Motywacji jest we mnie tyle co kot napłakał.. nie wierzę w siebie nic a nic, „przeszkody” mnie przerastają..  wciąż myślę o diecie, ale nie robię nic w tym kierunku.. jak kobietka na karcie „siedzę i siedzę, myślę i myślę…”


Co robić by szybko zrzucić wagę? Cesarzowa
Tu ogólnie chyba się pokazało, zadbać o siebie, ciało, ogólnie o wygląd, może więcej z innymi kobietkami się spotykać np. wirtualnie pogadać na forum dbających o linie czy na ćwiczenia FAT-burner się zapisać ;) Z dietą owocowo-warzywną mi się kojarzy ta karta a najlepiej to spodobać się jakiemuś mężczyźnie ;) Motywacja wróci ze zdwojona parą, zaś kobiecość rozkwitnie

Jaka dieta jest dla najlepsza? 7 Kielichów
Różnorodna, zobaczcie na karcie, w każdym z kielichów jest co innego.. może dużo malutkich porcji w ciągu dnia, albo więcej soków, koktajli? Bo to w końcu kielichy… ziółka pić, na pierwszym planie wystawiona ręka z jakąś roślinką


Jaka aktywność fizyczna? Moc
Jakakolwiek byleby regularnie.. Z siłownią mi się kojarzy.. ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć… nabrać masy mięśniowej odrobinkę, sama joga czy piłki to za mało.. 

Rezultat za miesiąc? As Monet
Schudnę, jak najbardziej :) ale niewiele max 1-2 kg

Za 3 miesiące? Paź Mieczy
To pogromca tłuszczu jak dla mnie… ostro zawalczę i  się łatwo nie poddam, choć pokusy się pojawią … za 3 miesiące wciąż będę walczyć.. 

Jak moje ciało będzie wyglądać we wrześniu Rycerz monet
;P Co za karta.. męska, kojarzy mi się z kimś „przypakowanym” .. mam nadzieję, że do tego Nie dojdzie :) dociągnęłam  6 buław, niby ok., to karta sukcesu.. ale krótkotrwałego.. być może na zimę znów nabiorę ciałka…
(by Senna Wiedźma)

sobota, 18 czerwca 2011

Tarot of Color

Talia Tarot of Color nie ma obrazków – tylko słowa klucze


Każda karta ma swój kolor, odpowiednik astrologiczny, tytuł, literę alfabetu hebrajskiego, ścieżkę na Drzewie Życia, czas  itd.. bardzo wzbogaca naszą wiedzą o kartach. Również oparta na systemie Golden Dawn. Raczej dla zaawansowanych tarocistów no i dla ciekawskich, którym wiecznie mało :)

Eremita

3 Buław

Arkana Wielkie i Astrologia (według systemu Golden Dawn)

Znaki zodiaku
Baran Cesarz
Byk Kapłan
Bliźnięta Kochankowie
Rak Rydwan
Lew Moc
Panna Pustelnik
Waga Sprawiedliwość
Skorpion Śmierć
Strzelec Umiarkowanie
Koziorożec Diabeł
Wodnik Gwiazda
Ryby Księżyc

Planety
Uran Głupiec
Merkury Mag
Księżyc Kapłanka
Wenus Cesarzowa
Jupiter Koło Fortuny
Mars Wieża
Słońce Słońce
Pluton Sąd
Saturn Świat

Talia która jest oparta na tym systemie to ZODIACK TAROT



poniedziałek, 13 czerwca 2011

Initiatory Golden Dawn - moja talia :)

Moja talia :) Initiatory Golden Dawn

Mam tę talię prawie 2 lata a dopiero "odkryłam", że kobietka na karcie 2 Mieczy ma tęczową "narzutkę".. ;P

Lepiej późno niż wcale...

2 Miecze

niedziela, 12 czerwca 2011

2 Kielichy jako zgoda i pojednanie w kartach tarota

 Universal Waite


Muszę przyznać, że ta karta, nie zapowiada mi miłości na dobre i złe.. co raczej, mówi mi w rozkładach, o początku uczuć, zauroczeniu, często przyjaźń pokazuje, dobre porozumienie - nawet bez słów... Takie bliźniacze dusze, podobne poglądy czy zainteresowania, hobby, także koleżeństwo, początek zaangażowania i współpracy, wspólne spędzanie czasu jak i podobne emocje żywione do siebie, ale nie o tym chciałam napisać bo:

Bardzo często, karta pokazuje mi pojednanie, pogodzenie się, wyciągnięcie ręki na zgodę i "przekształcenie naszej duszy" czy poglądów, poprzez spotkanie i rozmowę z drugim człowiekiem. W niektórych przypadkach może chodzić o "pogodzenie się" z daną sytuacją, dojście do ładu z własnymi uczuciami, uczuciami do drugiej osoby, wybaczenie sobie i drugiej sobie (nawet bez konieczności spotkania oko w oko), w zaciszu naszego domu i "czterech ścian", karta bardzo często pokazuje kompromis.

Zobaczcie na talię Wait'a. Nad kobietą i mężczyzną jest lew ze skrzydłami i laska Hermesa - Kaduceusz.
Na lasce, dwa oplecione węże, zapewne znana jest Wam historia z mitologii Parandowskiego:

"Od razu się wszystko wydało i Hermes, aby przebłagać rozgniewanego brata, ofiarował mu cytrę ze skorupy żółwia. Apollo tak się ucieszył, że dał mu w zamian laseczkę z leszczyny, która miała cudowną właściwość uśmierzania sporów i godzenia nieprzyjaciół. Gdy ją Hermes rzucił między dwa walczące ze sobą węże, one natychmiast przestały się gryźć i zgodnie oplotły się dokoła laski, nachylając ku sobie głowy. Tak powstał kaduceusz, z którym Hermes nigdy się nie rozstawał"

Kaduceusz, to symbol pokoju, służył do uśmierzania sporów... może dlatego karta często pokazuje mi "wyciągnięcie ręki", to też symbol transformacji i zmian emocjonalnych, emocjonalnego poruszenia... zmian w nas samych....

Symbol czerwonego lwa, mówi o przygotowaniu do wielkich zmian.. przygotowaniu (podkreślam), o niczym nie przesądza ta karta, choć może być pięknym początkiem.. ale ona nie przesądza o przyszłości.. jest super początkiem, tylko dla ludzi, którzy są na to przygotowani i "gotowi" do czegoś nowego. Dla "niepewnych" to nie jest dobra karta, to karta małych kroczków, które owocują sukcesem a nie rzucania się na głęboką wodę.


Skrzydła u lwa, to szybkość w podbojach, w rozwoju uczuć, pozytywne emocje, które pojawiają się w naszym życiu i są bardzo często odwzajemnione :) Często, ta karta, pokazuje "lustrzane odbicie".. to co my czujemy do kogoś, to ten ktoś odwzajemnia, "odbija" jak lustro, jeżeli my lubimy - on lubi, jeżeli my kochamy - on kocha itd.

Czasem, mówi o skoku w bok i romansie, ale krótkotrwałym... może mówić o otwartości i gotowości na związek, niekoniecznie o samym związku mówi.. to motylki w brzuchu i "błysk w oku" i jeszcze długa droga do spełnienia (do 10tki).

2 Kielichy, szczególnie obok pewnych kart (np. te podane poniżej), mogą mówić o terapii zwanej Radykalnym Wybaczaniem.

Inne karty mówiące o zgodzie i pojednaniu (dla mnie): Kochankowie, Umiarkowanie, Sąd, Słońce, 4 Buław, 6 Kielichów i to nie zawsze (!), zależy od kart obok. Pamiętamy, że numerologiczne dwójki w tarocie to miłość - uczucie, altruizm, współczucie i kompromis, czasem umiejętność"pogodzenia.

piątek, 10 czerwca 2011

Związki frazeologiczne a tarot

Jak mi się kojarzą :P

WA
Głupiec - ikarowy lot
Kochankowie - być ugodzonym strzałą amora
Wisielec - wisielczy humor
Umiarkowanie - co nagle to po diable, anielska cierpliwość, ani ziębi ani grzeje...
Wieża  - kolos na glinianych nogach
Sprawiedliwość - salomonowy wyrok
Sąd - siła wyższa

Buławy:
5 Buław - prawo pięści
8 Buław - puścić się pędem
Paź Buław - Psie figle
Rycerz Buław - ruszyć z kopyta


Kielichy:
2 Kielichy - Kubek w kubek, rozmowa w cztery oczy
5 Kielichów - ronić łzy, czuć się jak zbity pies 
7 Kielichów - budować zamki na lodzie, gruszki na wierzbie, patrzeć przez różowe okulary, palcem na wodzie pisane.....
Rycerz Kielichów - Szukać wiatru w polu, błędny rycerz

Miecze:
2 Miecze - bić się z myślami, osiołkowi w żłobie dano..
3 Miecze - serce się komuś kraje, pluć sobie w brodę (szczególnie za niewyparzony język), dotknąć do żywego ale też podnieść na duchu ;)
4 Miecze - poczuć znużenie
5 Mieczy - pyrrusowe zwycięstwo
7 Mieczy - koń trojański, robić kogoś w konia, owijać w bawełnę, wpuścić kogoś w maliny, nabić kogoś w butelkę
8 Mieczy - Stanęło w martwym punkcie
9 Mieczy - paniczny strach, robić z igły widły, nie zmrużyć oka....

Monety:
As Monet - róg obfitości
4 Monet - mieć węża w kieszeni, pies ogrodnika też ;P
5 Monet - świecić pustkami w kieszeniach








Nasza Chatka - forum Ezoteryczne

Trafiłam na forum, jest świetne.. polecam!!!!

Kopalnia wiedzy :D


4 Buław - łączmy się 
Wildwood Tarot



3 Kielichy - Wildwood Tarot


Królowa Buław

Osoba:
- lojalna, dobra przyjaciółka
- inspirująca, pełna pomysłów i inicjatywy, perfekcjonistka
- zmysłowa, pełna wigoru i energii, ma duży temperament, seksowna
- bardzo zalotna osobowość
- ona chce być kochana, potrzebuje miłości jak ognia, miłość daje jej siłę by żyć
- podoba się mężczyznom
- lubi zwracać na siebie uwagę i grać pierwsze skrzypce, lubi "błyszczeć"
- urodzona gwiazda - aktorka, piosenkarka
- życzliwa, nikomu nie życzy źle, nie odwraca się plecami do nikogo
- urocza i lubiana, pomocna
- miłośniczka koteczków i innych zwierząt
- bezinteresowna i hojna
- bardzo łatwo się zaprzyjaźnia, ale niewielu ma prawdziwych przyjaciół
- ma ogromną siłę przyciągania i charyzmę
- lubi dochodzić do wszystkiego "sama"
- bardzo często pokazuje kochankę, atrakcyjną kobietę w pobliżu mężczyzny
- może być kapryśna, zazdrosna
- mówi co myśli (często rani słowem) bo nie zastanawia się, szczególnie  przy wzburzonych emocjach .. wszak to energia ognia
- dumna (aż za bardzo)
- zmienna.. jej miłość zamienia się w nienawiść, troskliwość w zaborczość itp..
- często przekręca kota ogonem, mówi coś, co jej pasuje w danej chwili
- podatna na negatywne wpływy, czasem samospalająca się, destrukcyjna, może popaść w depresję, załamanie nerwowe ( jest bardzo wrażliwa)
- uparta, jak sobie postanowi to tak będzie (czasem to zaleta :)
- chcę wszystko "przeżyć" intensywnie, to bardzo skomplikowana osoba, przeżywa wszystko ze zdwojoną siłą, radość jak i smutek, jak cierpi to prawdziwie i silnie, jak się raduje, to całym sercem i duszą
- sprzeczna osobowość: czasem dominująca, czasem uległa.. czasem wierzy w siebie a czasem niepewna.. kobieta "zagadka"
- czasem, trudna osoba do współżycia (przez huśtawkę emocjonalną), potrafi się odsuwać od innych, by ich nie obarczać swymi nastrojami, ciężko ją "dogonić" i zrozumieć
- bardzo często pokazuje mi osobę, która mieła trudne dzieciństwo, musiała szybko dorosnąć
- niebagatelna i fascynująca, jak ktoś raz ją poznał - nie zapomni

Wygląd:
- to piękna i zmysłowa kobieta
- włosy od blond poprzez rudy, kasztan aż do ciemnej czekolady a czasem czarne (często zmienia kolor, eksperymentuje z kolorem, fryzurą)
- włosy lekko falujące lub ładnie się układają, często długie (ale niekoniecznie)
- bardzo często ma niebieskie oczy, ale tez piwne (choć u mnie raczej jasny odcień)
- cera rumiana, skłonna do czerwienienia się, opala się  "na raka"
- dba o ciało, często ćwiczy, biega, gimnastykuje się, rozciąga itp generalnie ciało jest dla niej ważne, lubi się podobać
- ubiera się podkreślając seksapil



Wydarzenia:

- spotkamy osobę w jej typie lub same takie będziemy
- coś nas wytrąci z równowagi
- czas spędzony na siłowni
- zawitamy w przychodni lub szpitalu
- generalnie dzień bardzo aktywny
- nieplanowane zakupy mi karta pokazuje (często takie czysto kobiece np. kosmetyk, ubranie itp)
- wizyta u fryzjera, kosmetyczki
Kojarzy mi się z Marilyn Monroe
poniżej jeszcze jako Norma Jeane Mortenson

czwartek, 2 czerwca 2011

Paź Buław w tarocie

Osoba:

- młoda lub młoda duchem ;P
- bardzo energiczna, entuzjastyczna, wesoła
- nie da się z nim nudzić
- ktoś pełen zapału, chęci, aktywny często seksowny i pociągający ;)
- jak wkracza do naszego życia, to doda mu "barw"
- kocha przygody, ruch, sport, szybką jazdę, taniec, zabawę, gry..
- nie przepada za nudną szkołą i siedzeniem w ławce, ocenianiem..
- rozkręci każdą imprezę, bardzo towarzyski, lubiany, sypie dowcipami jak z rękawa
- to taki typ chłopaka, co z podstawówce za włosy ciągnie, lubi psoty i figle
- często wpada na "genialne pomysły" które wiążą się z przykrymi  konsekwencjami (np. łamie prawo czy zasady ogólno przyjęte)
- potrafi rozśmieszyć i pocieszyć poprzez rozśmieszanie, ma poczucie humoru :) też w ten sposób rozładowuje sytuację
- najpierw zrobi potem myśli, nadpobudliwy czasem.. czytaj: akcja-reakcja, dopiero potem refleksja..
- lubi flirt, podryw.. ale jest bardziej  w fazie "sprawdzania-testowania" niż w fazie stałych związków
- wykazuje inicjatywę, pierwszy mówi cześć, zagada, zaprosi, jak już się angażuje to całym sobą
- ale to struś pędziwiatr, mało która kobieta dotrzyma mu kroku
- świetny aktor, czasem zawód muzyka mi pokazuje,  takiego z ikrą ;)
ktoś kto gra  na scenie ogólnie i jest jak ryba w wodzie, pewny siebie, nie boi się wyzwań
- chodzi "na skróty" gdy chce coś zdobyć, liczy na dobry los :) i często los mu sprzyja
- generalnie ma w sobie  tyle energii …  ona musi mieć gdzieś ujście, często sport uprawia, chodzi na siłownię itp
- ciekawski , bystry ale szybko się dekoncentruje lub zmienia obiekt zainteresowań
- lubi filozofować ;)
- niespokojny duch, musi sam na własnej skórze "doświadczyć"
- lubi gadżety, lubi coś mieć w dłoni (telefon, iPad itp.) lub ustach (guma, papieros) .. nawet jak siedzi to się porusza
- ma jakiś magnes w sobie i charyzmę, kto go pozna nie zapomni
- dobry z niego przyjaciel, ale nie zawsze jest blisko... raczej pojawia się i znika jak dżin
ja go nazywam Wagabunda(podśpiewuje, pogwizduje..)-włóczykij-obieżyświat itp.

Wygląd:
- "młody", nawet jak jest po 30tce wygląda młodo, bardziej jak chłopiec, to paź wszak
- włosy brąz najczęściej, czasem czarne, często fajna niedbała fryzura.. uwaga, czasem farbowane na intensywny kolor .. for fun
- oczy brązowe, piwne, rzadko inny kolor, choć i wyjątki się zdarzają, bystre inteligentne spojrzenie i Ten błysk ;P
- ciało wysportowane, grecko piękne :) fajnie wyrzeźbione
- nie wygląda na takiego, ale jest silny ;)
- wzrost między 170-180cm
- zachowanie: nie usiedzi na miejscu, może gestykulować, na imprezie wciąż się przemieszcza, wszędzie go pełno, dużo mówi, flirtuje..
- niekoniecznie bardzo przystojny, ale ma swój nieodparty urok


Wydarzenia:
- wiadomość, email, sms, paczka (karta często pokazuje listonosza)
- chaos w ciągu dnia, niezorganizowanie, coś "na szybko" trzeba zrobić, zareagować, odpowiedzieć od razu itp
- w związku z tym improwizacja, np. wyrwany do odpowiedzi, nawija byle by coś mówić..  taki słowotok
- wyjazd niespodziewany, albo niespodzianka w ciągu dnia, wydarzy się coś ekscytującego
czego się nie spodziewamy, zaproszenie do przygody
- my pójdziemy do kogoś z wizytą lub ktoś przyjdzie do nas
- odwiedzi nas ktoś, przyjaciółka, kolega itp ;)
- dostaniemy zaproszenie
- to komunikacja wszelkiego rodzaju

Z jaką piosenką mi się kojarzy:



Z jakim aktorem mi się kojarzy:
Shia LaBeouf

środa, 1 czerwca 2011

Rozkład Uniwersalny przetestowany ;)

Niedawno pisałam że szewc bez butów chodzi.. czas nadrobić zaległości, dziś wyciągnęłam karty .. podobne jak Malta Tu :)  
... ogólnie, jaka jestem dziś, tu i teraz. Oto co wydedukowałam ;P
oryginał rozkładu Tutaj :)

Jaka jesteś... Słońce radosna i uśmiechnięta, optymistka, naiwna bardzo (w duchu jeszcze jak dziecko), ufna. Zakochana w swoich dzieciach (na karcie dwójeczka, chłopiec dziewczynka, różne jak dzień i noc) Bardzo twórcza i kreatywna, zawsze widzę pozytywne strony w sytuacjach.. nawet najgorsze doświadczenie w życiu uczy mnie czegoś, wybaczam, zawsze daję drugą szansę (tak jak wschodzące słońce), czasem czuję się zagubiona (labirynt z tyłu) ale zawsze szukam rozwiązania. Kocham piękno i sztukę. Jestem tolerancyjna (na karcie dziecko ciemnoskóre), nie ma dla mnie znaczenia pozycja społeczna, status, kolor skóry, kultura, preferencje seksualne, religia  itp... Jeżeli dosłownie czytać kartę to jestem obecnie sporo na świeżym powietrzu i pilnuję swoich dzieci (place zabaw, spacerki)... Jestem szczęśliwa obecnie ;D te dzieci na karcie to jak ja i mój mąż, wciąż zakochani jak 10 lat temu ;)


Hanson Roberts Tarot


Initiatory Golden Dawn



powinnaś być... Cesarz Och, bardziej stanowcza.. zdecydowanie ;P Jak jestem niepewna, to się wycofuję, unikam trudnych sytuacji, boję się konfrontacji oko w oko, boję się bronic swojego zdania, mało ze mnie z realistki, nie myślę o przyszłości, raczej czerpię radość z Tu i Teraz (Słońce powyżej), powinnam być bardziej uporządkowana, stanowcza, odpowiedzialna, pewna siebie, zrównoważona. Na kacie Cesarza w talii Universal Goddess Tarot jest Atena - bogini słusznej wojny, mądra, doradzająca, pomocna. Ona wie czego chce i dąży do tego.

 Universal Goddess Tarot



to rozwijaj... 6 buław Należy uwolnić się od lęków i obaw, nie bać się być lepszym, nie bać się zwyciężać, nie bać się sukcesu .. nigdy nie lubiłam być w czymś lepsza od innych, miałam wtedy poczucie winy, nigdy nie czułam się lepsza od kogokolwiek. Dla mnie karta 6 Buław to skupianie uwagi na sobie, wiele par oczu zwróconych jest na nas.. powinnam radzić sobie z takimi sytuacjami... pozwolić sobie czasem na sukces i naprawdę czerpać radość z tego uczucia, powinnam czasem poczuć dumę i radość z tego co dokonałam.

Universal Goddess Tarot

Tarot 78Doors


tego unikaj.. Rydwan Pośpiechu lub zastoju.. tak mi się kojarzy Rydwan, zresztą zdarza mi się działać impulsywnie jak i zwlekać z reakcją na coś miesiącami... Jestem albo jak potulna owieczka albo wybuchowy pocisk.. bardzo klarowna jest dla mnie ta karta ;)
Initiatory Golden Dawn


to przed tobą... 5 monet To mi się ewidentnie z dietą owocową kojarzy i skubaniem potraw a nie prawdziwym jedzeniem  ;)
Ewentualnie trzymanie się razem w obliczu przeciwności... może wiatr mi będzie wiał oczy w niedługim czasie... i będę "żebrać" o czyjaś uwagę .. lub ktoś mnie "przepędzi" jak trędowatą... będzie mnie "odpychać"
Initiatory Golden Dawn

Universal Goddess Tarot

rada.. 8 monet Zaangażować się w coś, coś co rozwija mój umysł, ciało, osobowość, sprawność.. Należy zapisać się na kurs, studia podyplomowe, nie marnować wiedzy i zdolności.. od jakiegoś czasu myślę o kursie rysunkowym, kiedyś rysowałam godzinami .. ta karta każde zwrócić uwagę na szczegóły (człowiek na karcie już kończy jakieś drobne detale na 8 Monecie), może mówi o tym, by kończyć to, co się zaczęło? Albo rozpocząć (i ukończyć) jakiś długoterminowy projekt, który da mi satysfakcję?
Mona Lisa Tarot


Tarot of the Dream Enchantress