niedziela, 23 grudnia 2012

Życzenia :)




Tradycyjnie jak co roku
sypią się życzenia wokół,
większość życzy świąt obfitych
i prezentów znakomitych,
a ja życzę, moi mili,
byście święta te spędzili
tak jak każdy sobie marzy.
Może cicho bez hałasu
idąc na spacer gdzieś do lasu,
może w gronie swoich bliskich
jedząc karpia z jednej miski,
może gdzieś tam w ciepłym kraju
czując się jak Adam w raju,
może lepiąc gdzieś bałwana,
jeśli śniegu napada.

Dla Wszystkich Czytelników :)
Ola 


Poniżej kilka uroczych kart świątecznych,
Wesołych i Spokojnych Świąt 















10 komentarzy:

  1. Dzięki za przemiłe życzenia i ze wzajemnością, pełnych dobrych emocji Świąt Bożego Narodzenia Olu dla Ciebie i Twoich bliskich:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę magicznych Świąt!
    Pozdrawiam! Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. OLEŃKO.

    Dzięki za życzenia.

    Kartki są piękne. Szczególnie przypadła mi do gustu ostatnia. Ileż w niej symboli i ciepła.
    Szkoda, że "komputeryzacja" wypiera to co jest piękne, to czego możemy dotknąć i poczuć płynące z nich dobre energie.
    Jak to mówią nasi południowi sąsiedzi - Czesi: "To se ne wrati".

    Pozdrawiam serdecznie. :)


    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowych i spokojnych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Moni :*
    Bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. trafiłam na ten blog przypadkiem... Poczytałam twoje posty...
    GENIALNE. Mam nadzieję że blog będzie dalej prowadzony, bo wiele można się od Ciebie nauczyć, masz fajne podejście do kart, a to się rzadko spotyka..
    Pozdrawiam z całego serducha

    Moni

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie.Niesamowity blog.Karty tarota przyciągały mnie od zawsze i jesteś dla mnie Olu wielką inspiracją :)Jestem na razie w tym temacie totalnie zielona,ale powoli rozjaśniasz mi mrok niewiedzy niczym eremita:)Mam nadzieję,że kiedyś moja wiedza w tej dziedzinie będzie równie imponująca :)pozdrawiam i czekam na nowe wpisy.Wszystkiego najpiękniejszego.Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, dziękuję baardzo :*
    Miło mi i ciesze się że zaglądasz na stronę.

    Pozdrawiam ciepło i dzięki za głos,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń