poniedziałek, 27 września 2010

Rozkłady Karmiczne

Chyba lubię najbardziej ze wszystkich :) Pomimo tego, że ciężko je zweryfikować. Karty pokazują wtedy swoje najbardziej archetypowe znaczenie, symbolika jest szczególnie ważna, obrazki na kartach, barwy, szczegóły ...
Bardzo podobają mi się rozkłady pani Chrzanowskiej, aczkolwiek delikatnie je modyfikuję na własne potrzeby ;) Zawsze interpretuję rozkład, patrząc na wszystkie karty, aczkolwiek odkrywam je pojedynczo.. Najwięcej próśb miałam o rozkłady dla dwojga, czyli tzw wspólna karma - co ludzie mają do przerobienia. Często, rozkładając zwykły partnerski można dostrzec karmę (przełożenie).. karty, które mi się objawiają jako "karmiczne" i zwracają szczególnie moją uwagę to: Koło Fortuny, Diabeł, Księżyc, Siła (WA), 7 Buław, 8 Kielichów, 9 Monet (MA)..


Przedstawiam rozkład, który stosuję najczęściej:
WSPÓLNA KARMA:
Ostatnia epoka/czasy w których przyszło Wam żyć (2 karty)
jak się poznaliście/okoliczności (2 karty)
kim byłaś dla niego
kim on był dla Ciebie
jak zakończył się Wasz związek w poprzednim wcieleniu (2 karty)
co macie do odrobienia w tym życiu (2 karty)
rada dla Pytającego/co robić?

Bardzo ładnie przedstawia problemy karmiczne, to mój ulubiony rozkład :)


1 komentarz:

  1. Świetne rozkłady ;)Poproszę o więcej bo super się z nimi pracuję:D

    OdpowiedzUsuń