niedziela, 21 lipca 2013

Moje sny z kartami - jako ciekawostka

To z cyklu: co mi się dziś przyśni:

Głupiec - zero snów, dzieci całą noc budziły się co chwilę
Mag - byłam aniołem, byłam ciągle "w gotowości" do pomocy, widziałam ludzi jako kule światła, 

te najszybciej migające potrzebowały pomocy, zaciemnione - było za późno na ratunek
Kapłanka - oddawałam książki do biblioteki, mama we śnie
Cesarzowa - organizowałam własne przyjęcie
Cesarz - mąż we śnie
Rydwan - świadome sny
Moc - świadome sny, lew na pustyni który po podejściu, zamienił się w koguta
Koło - sny świadome
Umiarkowanie - segregowanie odpadków w celu przetworzenia
Diabeł - sny o diable przy stole
Słońce - sen o świątyni do nieba, sen o wieży Babel, w moim śnie to nie Bóg pomieszał ludziom głosy

Sąd - zmarli, zarówno znani mi za życia (dziadek, ciocia), jak i duchy 
np. jeden ze snów: w pociągu był mój zmarły dziadek, który przekonywał mnie ze umiem rozmawiać ze zmarłymi. Zapytałam jak mam to zrobić, powiedział że umiem słuchać kości, śpiewających kości. Powiedział że jak kość ociera o kość to słychać trzaski i ja potrafię zrozumieć ich mowę.
5 buław - wojna, bombardowanie, chaos, zamieszanie
8 buław - pomagałam babci wdrapać się pod górę, podskoki, drabina i wspinanie się, samolot
3 Kielichy - 3 siostry: Ej, Oj i Aj
as mieczy sen - Barabasz uwolniony, Jezus skazany
Sny z 2 Miecze - lasery alarmowe, jak dmuchnęło się proszkiem było je widać, cyrkiel, hipnoza, choroba podskórna, taka kuleczka na ciele, którą bardziej da się wyczuć niż widać, zabawa w ciuciubabkę i w zgadnij co to jest (z zamkniętymi oczami)
3 miecze - sny o przypadkowej śmierci (wypadek) i śmierci dzieci, sen o poronieniu,  szklana wata na strychu
7 Mieczy - podszywanie się, udawanie że się czegoś nie wie.. dawanie błędnych sygnałów, bo chcemy coś zyskać, byłam szpiegiem
9 Monet - mieszkałam na wsi, kupowałam sadzonki, ziemie, doniczki
Król monet - sny świadome z J.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz