czwartek, 18 lipca 2013

Rozkład Astrologiczny - mojego autorstwa

Zapewne takich wiele.. ale ten jest mój, być może komuś się przyda:

Słońce:
moja osobowość, jaki jestem naprawdę
moja energetyka, żywotność, wola życia
powołanie, dziedzina w której będę się realizować, da mi to spełnienie, zabłysnę

Merkury:
jak się uczę
jak się komunikuję z innymi
moja inteligencja

Wenus:
jak kocham
co mi sprawia największą przyjemność
w jakiej dziedzinie, sferze jestem najbardziej twórczy

Ziemia:
jak postrzegam otaczający mnie świat
co mi daje "grunt pod stopami", poczucie bezpieczeństwa
mój stosunek do pieniędzy

Mars:
jak się gniewam, jak wyrażam gniew
moja namiętność, seksualność
moja skłonność do przemocy (słownej, fizycznej), do kłótni, irytacji, zaczepek

Jowisz: 
co mnie uszczęśliwia
dar z poprzedniego wcielenia, prezent na to życie
w jakim kierunku powinienem się rozwijać

Saturn:
karmiczne obciążenie, nad jaką strefą muszę popracować, mój obowiązek na to wcielenie
ograniczenia na mojej drodze (jakiej strefy będą dotyczyć)
co przyjdzie do mnie późno, na to muszę poczekać

Uran:
przeciwko czemu się buntuję
w jakiej dziedzinie mogę być pionierem
moje pragnienie wolności w związku

Neptun:
w jakiej sferze mam złudzenia, co widzę w krzywym zwierciadle
moja największa fantazja, pragnienie
skłonności do uzależnień (wszelakich)

Pluton:
co spycham głęboko, czego sobie nie uświadamiam
jakiej sfery życia dotyczą moje lęki, czego się boję, czyli mój trup w szafie
punkt zwrotny i przemiany - jakiej strefy dotkną

Księżyc:
moja emocjonalność, wrażliwość na bodźce
moja duchowa ścieżka, gdzie prowadzi
intuicja, czy umiem czytać między wierszami

Węzły:
skąd pochodzę
dokąd zmierzam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz