środa, 30 stycznia 2013

Słońce - refleksja

Ostatnio moja dewiza  :)

"Bo pod koniec dnia, liczy się tylko to, 
czy jest się szczęśliwym"
 Meneroth


 i jeszcze to:

"Ludzie są nierozumni, nielogiczni i samolubni 
Kochaj ich mimo wszystko....  
Jeśli czynisz dobro, oskarżą Cię o egocentryzm 
Czyń dobro, mimo wszystko....
Jeśli odnosisz sukcesy, zyskujesz fałszywych przyjaciół i prawdziwych wrogów
Odnoś sukcesy, mimo wszystko....
Twoja dobroć zostanie zapomniana już jutro
Bądź dobry mimo wszystko...
Szlachetność i szczerość wzmagają Twoją wrażliwość
Bądź szlachetny i szczery mimo wszystko...
To, co budujesz latami, może runąć w ciągu jednej nocy
Buduj, mimo wszystko...
Ludzie w gruncie rzeczy potrzebują Twojej pomocy, mogą Cię jednak zaatakować, gdy im pomagasz
Pomagaj, mimo wszystko...
Dając światu najlepsze co posiadasz, otrzymujesz ciosy
Dawaj światu najlepsze co posiadasz mimo wszystko...

(z napisu na ścianie Shishu Bhavan , przytułku dla dzieci w Kalkucie)

Niedawno skończyliśmy oglądać z dziećmi serial/kreskówkę Avatar - Tha Last Airbender
Na głównego bohatera wypadła karta Słońca 


 
Aang:
inteligentny, lubiany, skupia na sobie spojrzenia innych (popularny), cechuje go radość życia i beztroska, zachwyt nad wszystkim, czasem naiwność, dziecięca natura, poczucie humoru, wielka tolerancja, szacunek dla życia, zasada nr 1 – nie szkodzić, miłość do ludzi i świata, bezinteresowność, rozwiązywanie problemów bez przemocy

 Wiem że to bajka, ale polecam wszystkim :)

Aang

 A tu karta z talii
Initiatory Golden Dawn
(tolerancja, przebaczenie, twoja bratnia dusza lub Twin  Flame)
 
 i tu pewnie spojleruje (!) - wybaczcie
Aang i Zuko uczący się magii Ognia




Niegdyś moja ulubiona karta z Arkan Wielkich to była Ta:

 Teraz jest to Słońce :)
Na obu są nagie postacie (!) ...  naga prawda nas wyzwoli!

5 komentarzy:

  1. Piękny post, piękne karty i przede wszystkim, piękne słowa... :) Ja również wierzę, że dobro powinno się nieść innym zawsze i wszędzie, bez względu na to, jak wiele razy i przez ilu ludzi, nasze światło jest ignorowane czy wyśmiewane lub atakowane. Światło przebije się przez mrok... mimo wszystko. :)

    Pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne przesłanie :) i kreskówka też świetna ale czy widziałaś film?? Bardzo polecam :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ugyg_tIlVOo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za glosy :)

    Niedawno spotkałam się z twierdzeniem, że noc ma wiele oczu (Gwiazdy) a dzień tak naprawdę tylko jedno oko (Słońce), ale o jak potężnej mocy.. :)

    Aniu, film już obejrzany, nawet x2 .. dzieciom się podobał bardzo, jedyny zarzut to "że za mało przygód Aanga", no ale nie da się zmieścić 3 sezonów w niecałe 2h ;)

    mi sie średnio podobał, ale to przez przesiąknięcie serialem który był Genialny :)


    Pozdrawiam :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej tu Aang, znalazłem Ciebie bo szukałem swojego zdjęcia do nowego profilu na ask.fm chcę założyć w przyszłości stowazyszenie oparte o idee które Aang głosił, pracuję teraz nad dzieciakami. Mam zamiar zrobic konkurs z wiedzy o avatarze. Moze mi pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie zbierają takie ciekawe rzeczy ;) u mnie było trudno bo co chwile zmienialem hobby: zawory, kostki itd.

    OdpowiedzUsuń