środa, 24 października 2012

Rozkład - czy atakuje Cię wampir energetyczny?


1. Umysł - czy jest atakowany w jakikolwiek sposób: wolna wola, myśli

2. Ciało - czy jest atakowane w jakakolwiek sposób, bóle serca, zawroty głowy, mroczki przed oczami, osłabienie, brak energii, wyczerpanie, ociężałość, bezsilność

3 Duch - czy jest atakowany w jakikolwiek sposób sny – koszmary senne np. duszenie ćwiartowanie, wyciek krwi, problemy z świecie astralnym

4 Emocje – negatywne: smutek, poczucie winy, lęk, przygnębienie

Jeżeli pojawi się jakakolwiek niepojąca karta to:

5. Czy jest to spowodowane przez konkretną osobę, czyli kto powoduje utratę energii

6. Czy ta osoba robi to świadomie

7. Jakie sytuacje powodują u mnie utratę energii



                                  8. Jak się ochronić


Ps. Z mojego doświadczenia wynika, że to najczęściej wampirzyce, które na każdym kroku jęczą, zrzędzą i wciąż powtarzają, że to inni mają lepiej.. i z ich tonu " przebija" Zazdrość..  cały optymizm naszej duszy - pryska, takie osoby mogą marudzić, dążą do pokłócenia czy spięć, po spotkaniu z nimi mamy popsuty humor albo - jeżeli mamy dobre serce - współczujemy, co sprawia że opadamy z sił..


Tu Ps2. dzięki za te wszystkie pozytywne odzewy na gg, szczególnie w ostatnich dniach – mam natłok, dla mnie to istotna informacja zwrotna, że czekacie na posty i wciąż podczytujecie blog :D



przyjemnego wieczoru i dobrej nocki :)




7 komentarzy:

  1. ależ oczywiście, że podczytujemy ... jakby inaczej ...
    dlatego ja zawsze mam coś zgiętego ... zazwyczaj palce ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny blog, wspaniała pasja, jeśli także pragniesz prowadzić swój blog o pasji, posłuchaj kilku porad:http://kobiecyinkubator.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oluś .. ja już ''wytuptałam'' dziurę w miejscu , czekając na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w zanadrzu kilka przygotowanych postów, ale mi w nich czegoś brak ;P ... i tak je co jakiś czas edytuję i po cichutku czekam na wenę ;)

    A tak naprawdę to chyba leń mnie dopadł...

    OdpowiedzUsuń
  5. No , to nie popędzam @@ znam to .. przychodzi dzień i rodzi się post - a są dni , że zdania sklecić nie potrafie .. i masło maślane wychodzi ..
    Buziaki !! tak czy siak , dzień w dzień coś przeglądam .. doczytuje .. odkrywam ;)

    OdpowiedzUsuń