czwartek, 4 października 2012

Jak wiele można wyczytać z karty dnia - 6 Kielichów

Wczoraj miałam tę kartę na dzień ;)

Przede wszystkim, byliśmy z dziećmi na warsztatach plastycznych, gdzie robiliśmy prace na Jesienną wystawę, nie muszę dodawać że było mnóstwo liści, suszonych kwiatów, owoców jesieni ;)

 Avalon Tarot




Dzieci rysowały swoje jesienne drzewa kredkami akwarelowymi a potem delikatnie pokrywały prace wodą (paluszkiem) - masa śmiechu i radości, dwie prace (wyklejane) można było zabrać do domu, do pooglądania poniżej 
(lewa strona, tam gdzie więcej różowego - córci, prawa - synka).



karta wypada mi na robienie laurek czy tzw. scrapbooking, ozdabianie, dekorowanie, wypełnianie kolorem 
(ogólnie karta wypada często na "wypełnianie" czegoś)

Wczorajsze kolorowanie Asi, akurat zebrało jej się na pisanki :)



Synek w szkole robił sałatkę owocową, przyniósł nam część owej sałatki (oczywiście w miseczce) i się z nami podzielił (pierwszą porcję dostała Asia) - czyli dzielenie się

 Waite Tarot




Wieczorem czytaliśmy książkę Czarnoksiężnik z Krainy Oz, piękne wydanie.. wypożyczyłam, bo: po pierwsze ma piękne ilustracje a po drugie - wstyd się przyznać, ale nigdy nie czytałam... 


Tarot 78 Doors

kilka ilustracji z książki: 







Ponownie grałam w grę - the Path - bardzo rzadko grywam w cokolwiek, więc niejako powrót do wspomnień.. moja ulubiona siostra - Rose :)









Uczyliśmy się wiersza na pamięć (synek ma pasowanie na pierwszaka)
i dzieci wciąż śpiewały piosenkę :"Jacek i Barbara, zakochana para..."



i ogólnie, wszystko w taki przyjaznym, spokojnym, jesiennym i kolorowym tonie

Pozdrawiam Jesiennie i kolorowo :D

4 komentarze:

  1. fajna piosenka ... hihi
    Olu ... przepraszam za opóźnienie ale w końcu skończyłam... uff
    jeszcze tylko dokończę jedną rzecz znajomej a Tobie uprasuję i mogę nieść na pocztę ...
    ech... ostatnio każda czynność sprawia mi trudności ...
    miłej niedzieli

    dla mnie 6 puch... zawsze spotkanie po dłuższej nieobecności

    OdpowiedzUsuń
  2. bym zapomniała ... wyłącz w ustawieniach treść dla dorosłych bo zawsze się wyświetla ten komunikat i można to dwojako odczytać...hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prośbę - zmienione :)
    Czekam z niecierpliwością...

    Pozdrawiam Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka pięknie ilustrowana książka!! Sama chętnie bym taka pooglądała. A laurki.. bomba! :D

    OdpowiedzUsuń