czwartek, 15 marca 2012

Rozkład na uzdolnienia ezoteryczne

Sklecony pod wpływem impulsu ;)
Więc możliwe, że będą poprawki ....



1. Moja znajomość "ezoteryki" w poprzednich wcieleniach\świadomość i rozwój duchowy\ezoteryczny w poprzednich wcieleniach
2. Potencjał w tym życiu (coś w stylu "z tym się urodziłem", naturalny dar) 
3. Jak jest teraz
4. Kierunek w którym zmierzam
5. Co powinnam rozwijać
6. W jaki sposób "to" rozwijać, co lub kto pomoże
7. Której dziedziny unikać w obecnym życiu
8. Najbardziej prawdopodobny rezultat (na teraz)

(by Senna Wiedźma)

14 komentarzy:

  1. Droga Oleńko.

    Rozkład ten dla mnie zapowiada się interesująco, nie powiem.
    Jutro rano, kiedy będę kładł Kartę Dnia, najprawdopodobnie (o ile nie będzie zewnętrzych "zakłóceń") sprawdzę go "na sobie".

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ;D

    Niezmiernie mi miło, że rozkład przypadł do gustu :)


    Pozdrawiam ciepło,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowiek robi sobie taki rozkład raczej na początku drogi. Oto, co otrzymuje:
    2. Jaki potencjał? Sprawiedliwość
    3. Jak jest teraz? Kapłanka
    Zero potencjału, zero nauki = Kapłanka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Mam pytanie:) Jestem osobą początkującą. Odgadywanie rzeczy dokonanych czasem się udaje i ogólnie jestem dobrej myśli...Ale jeśli chodzi o przyszłość, to widzę coś, co nie ma najmniejszego pokrycia! Chciałam zapytać, czy to kwestia wiedzy, doświadczenia, osobistych predyspozycji, talii, rozkładu...czy czego? Jest to dla mnie prawdziwa zagadka. Jeśli nie chce Pani odpowiadać, to chociaż proszę w książce napisać. Ale w miarę szybko:) Zaraz kupię i przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Proszę podać przykład, konkretny: jakie pytanie, jakie karty :)
      Pyta Pani o przyszłość, rozumiem że określa Pani czas np. dzień, tydzień, miesiąc, rok itd.
      .. i się nie sprawdza?

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Na pytania typu: czy kolega męża przyjechał do pracy rowerem, jakiego koloru koszulkę nosi dzisiaj, czy koleżanka oddała mamie pożyczone pieniądze, czy sąsiadom smakował mój placek itd. - na tego typu pytania udaje mi się odpowiedzieć, ale kładę karty, gdy te rzeczy są już dokonane (koszulka już jest założona, pieniądze oddane, placek zjedzony). Na pytanie: "czy koleżanka będzie pojutrze zadowolona z moich działań", "czy jutro spotkam się z kuzynem", wychodzi klops. Maroon Tarot. Czasu dokładnie nawet nie próbuję określać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.. tylko chciałam zobaczyć choć jeden konkretny przykład: Pani karty, Pani interpretacja i weryfikacja - czyli jak było w rzeczywistości.

      Proszę zobaczyć, warsztaty tarotowe, to samo pytanie, jedna konkretna odpowiedź a karty każdemu wypadają zupełnie inne.

      Czy na forach w dziale "interpretacji kart", to samo pytanie,te same karty, jedna odpowiedź a interpretacji tyle, ile interpretujących ..

      Jak dla mnie to kwestia doświadczenia, karty w książce mają swoje konkretne znaczenia, ale to suchy przekaz, czasem nasze karty "gadają do nas" trochę inaczej i to w praktyce wychodzi ..

      Usuń
    2. Dziękuję, czyli nie muszę zmieniać talii, doszukiwać się winy gdzieś poza sobą.
      Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
    3. . ależ proszę :)

      Nie potrafi inaczej odpowiedzieć, bo nie mam konkretnego przykładu ;)

      .. a najlepiej posłuchać głosu wewnętrznego i zastosować się do rady, posłuchać przeczuć

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Dzień dobry,
      mam coś ciekawego a propos wczorajszej wymiany zdań:)
      Zapytałam karty, czy wygram proces w sądzie (wyrak za dwa dni). Dzisiaj odbyła się kolejna rozprawa, na której byłam obecna ta, która wniosła pozew. Uważam, że sprawiedliwość jest po mojej stronie, ale kto tak nie sądzi?:)Nic nie czuję, jedynie przeogromny stres i nie mam pojęcia, jaki bedzie wyrok; czuję się niepewnie.
      Sprawiedliwość odw, 10 kielichów, Głupiec.
      W pierwszej chwili pomyślałam, że wygram. Sprawiedliwość jako sedno sprawy i sprawiedliwy osąd, 10 kielichów jako radość w rodzinie (bo wszyscy się denerwujemy), Głupiec jako ja i wyczekiwana beztroska. Ale jak zaczęłam myszkować...Okazało się, że odw Sprawiedliwość to dosłownie "przegrana sprawa w sądzie", 10 kielichów to nie takie szczęście tylko mrzonki z powodu tęczy, a głupiec może oznaczać punkt zero (apelacja i znowu wszystko od początku) :( Dociągnęłam kartę: dwójka monet odw.
      Popsuł mi się humorek, ale karty i tak odczytuję pozytywnie. Ciekawe, co Pani na to. Oczywiście, dam znać za dwa dni! I pytanie...Czy zdaniem Pani, powinnam była wyciągać 4-tą kartę w tym rozkładzie?

      Usuń
    5. Trzymam kciuki by rozwiązanie było pozytywne, wtedy każdy rozejdzie się w swoją stronę (Głupiec) z lekką duszą, ale i doświadczeniem (tobołek)...

      .... nie moje karty, więc nie powiem.. poza tym ja nie stosuję kart odwróconych.. ale po tej jednej odwróconej karcie, można by wysnuć wniosek,że może pojawić się opóźnienie, ale i tak wyrok będzie satysfakcjonujący, więc trzymam kciuki.. proszę być dobrej myśli.

      Najważniejsze to uczyć się i weryfikować własne karty.. zapisywać żeby nie umknęło.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Dzień dobry,
      rozprawę wygrałam, ale...nie otrzymałam tego, o co wnosiłam. Sąd przyznał mi odszkodowanie, zamiast. Jestem usatysfakcjonowana, chociaż nie spodziewałam się takiego zakończenia. Teraz naprawdę każda ze stron pójdzie swoją drogą. Nie mogę powiedzień, że to było jakieś spektakularne zwycięstwo,ale cieszę się, że to koniec i mam lekkie serce. To odnośnie mojej sytuacji i kart, które miały to pokazać...
      Pani jest genialna. Dziękuję.

      Usuń
    7. Dziękuję, cieszę się że to już koniec.. :)
      czułam przez skórę że będzie ok ..

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Czy mogę prosić o pomoc w interpretacji? bardzo fajny rozkład!


    1. 4 kielichow
    2. królowa kielichów - czyli zdolności są
    3. 10 denarów chyba spoko?-
    4. koło fortuny
    5. rycerz kielichow - astrologia
    6. 8 buław - no właśnie nie wiem jak...
    7. 3 buław - tutaj tez potrzebuje pomocy
    8. arcykapłanka -myślę, że bedzie bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń