niedziela, 25 marca 2012

Psalm 23 i Paź Buław?

 Universal Waite


Ciekawe, bo to moja karta dnia ..  a aż 3x natrafiłam dziś na Psalm 23
I zastanawiam się, czy jest jakiś związek?

"Pan jest moim pasterzem, nie brak mi niczego.  
Pozwala mi leżeć na zielonych pastwiskach. 
Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć
Orzeźwia moją duszę. Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach przez wzgląd na swoje imię. Chociażbym chodził ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną. 
Twój kij i Twoja laska są tym, co mnie pociesza. 
Stół dla mnie zastawiasz wobec mych przeciwników; namaszczasz mi głowę olejkiem; mój kielich jest przeobfity. 
Tak, dobroć i łaska pójdą w ślad za mną przez wszystkie dni mego życia i zamieszkam w domu Pańskim po najdłuższe czasy."

Jezus - Pasterz



Initiatory of the Golden Dawn
(nawet baranek obok ;)


Mona Lisa Tarot

1 komentarz:

  1. Wszechświat mówi do nas czasem przez najsubtelniejsze znaki, ważne abyśmy potrafili je prawidłowo odczytywać :)

    OdpowiedzUsuń