piątek, 30 grudnia 2011

Jakie przedmioty pokazują mi Monety?

Z autopsji:

płyty, książki, klocki, talerze płaskie, pierścionki (i inną biżuterię), magnesy na lodówkę, okrągły odtwarzacz mp3, buty, samochód, przedmioty takie jak szkatułki, sztućce w pudełku, dekoder ..
2 Monet pokazuje pomniki ;) 
10 Monet może pokazać rzecz, który posłuży kilku osobom w rodzinie lub nawet pokoleniom
Paź Monet - pieczątka

;)

ogólnie jedzenie: szczególnie warzywa, owoce (dary ziemi)
ale też słodycze :)

Potrawy:
na śniadanie jajka gotowane czy faszerowane (pokazała mi karta 2 Monet, może przez cięcie na pół jajka, woda na karcie - gotowałam je, także dwoistość: twarda skorupka-miękki środek, białko-żółtko, zmiana w trakcie gotowania z lejącego w stałe)



4 Monet - racuchy, rozrabiane w jednej misce, potem smażone po małej porcji ;P
czasem jedzenie z torebki, w proszku np.
7 Monet: pyzy, brukselka, groszek zielony :)



na obiad 8 Monet kotlety schabowe ;)



na kolację pizza (5 Monet, same "resztki" jakie miałam w lodówce..)



Ogólnie kształt opływowy, nie ma rogów, czy ostrych kantów.. często kształt koła, owalu, czuć ciężar przedmiotu, można go dotknąć, popatrzeć na to.. im mniejszy numer tym "tańszy"..
10 Monet Król lub Królowa dosyć kosztowny..

4 komentarze:

  1. No tak...cos tak czuje, ze moja interpretacja z warsztatu "O Tarocie" odnosnie prezentu jaki dostalas od narzeczonego moze byc zupelnie nietrafiona, bo dostalas od niego albo samochod albo bizuterie;-)
    Ivanka

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz Ivano.. nie wierzysz w siebie a tu może być niespodzianka :)

    Odpowiedź już jutro.. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu!
    Już nie mogę się doczekać Twojego kolejnego wykładu "uczucia w tarocie". Strasznie mnie ciekawi znaczenie poszczególnych kart denarowych właśnie w relacjach międzyludzkich:)
    Pozdrawiam noworocznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak Magdalena - niecierpliwie czekam na cykl "uczuć w tarocie" pod kątem innych kart :)

    OdpowiedzUsuń