czwartek, 3 listopada 2011

Zdania, cytaty, które kojarzą mi się z daną kartą..

Głupiec
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku


Mag
To o czym myślisz, staje się rzeczywistością
To na czym się koncentrujesz, wzrasta


Kapłanka
Nie obwiniaj nikogo i wybaczaj krzywdy


Cesarzowa
Dawaj a zostanie ci dane


Gwiazda
Serce obawia się cierpień [...] Powiedz mu, że strach przed cierpieniem jest straszniejszy niż samo cierpienie. I że żadne serce nie cierpiało nigdy, gdy sięgało po swoje marzenia...


Księżyc
Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu.


9 Mieczy
Jeśli chcesz o czymś zapomnieć, oznacza to, że nie możesz przestać o tym myśleć


3 Kielichy
wspólny smutek jest połową smutku, wspólna radość jest podwójną radością (karta mi wypada ogólnie na "dzielenie się" zarówno radością jak i smutkiem..takie "wspólne przeżywanie")



i tak dalej, można w nieskończoność...


i osobiście moje ulubione zdanie: chcesz wiedzieć czy jesteś bogaty, policz wszystkie rzeczy w życiu, których nie kupisz za pieniądze ;)

Poniżej karta, która bardzo pasuje do tego zdania :)

The Granny Jones Australian Tarot
10 Kielichów


więcej kart TU

2 komentarze:

  1. "Rzeczywiście tak jak księżyc ludzie znają mnie tylko z jednej, jesiennej strony"... :)

    reszta skojarzeń jakoś mi w tej chwili uciekła ><"

    a ta 10 kielichów - cudna ^^ właśnie z czymś takim mi się ta karta kojarzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za głos Tuome :)))
    A karta rzeczywiście piękna.. ja bym tak chciała na starość..

    OdpowiedzUsuń