czwartek, 13 października 2011

Coś w stylu radaru ;) Polowanie na mężczyzn czas zacząć ...


Ostatnio na ezoforum dziewczyny zadawały 2pytania, zdaje się że rozkładzik zapoczątkowany przez Boilerek;)
- czy w moim otoczeniu jest jakiś pan, który ma wobec mnie jakieś konkretne/poważne zamiary :D
- kim jest pan

Zainspirowało mnie to, do napisania prostego rozkładu, opartego na tych dwóch pytaniach ;) Mam nadzieję, że Boilerek mi wybaczy ;)

Oto on:

1. Czy w moim otoczeniu, jest ktoś kto skrycie mnie obserwuje/podpatruje/jest mną zainteresowany?
2. Jeżeli tak, to czy się znamy (tak normalnie, z widzenia, tylko imię.. czy też w ogóle go nie kojarzymy)
3. Jeżeli się znamy, to skąd ...
4. Jak wygląda?
4. Jaki jest jego zamiar.. czego chce?
5. Jakie podejmie kroki wobec mnie?
6. Karta rada, co ja powinnam zrobić, jak się zachować, jak go "zachęcić" do umówienia się, zwrócić uwagę :)
7. To nas czeka (np. w przeciągu miesiąca, czy do końca roku itp.. każdy sam sobie czas ustawia) tu można 3 karty :)

Miłego polowania na mężczyzn :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz