piątek, 25 marca 2011

Relacja na odległość - rozkład

Rozkład "relacja na odległość" - zwana internetową ;)

1. Co myśli o Tobie tak naprawdę
2. Co czuje do Ciebie
3. Jak Cię postrzega ogólnie, jako jaką osobę... (nie chodzi tu o fizyczność, bo może nawet swoich zdjęć nie widzieliście ;P.. raczej główną cechę jaką w nas dostrzega ;) .. taka pierwsza myśl o nas)
4. Czego nie wiesz o nim
5. Czego on oczekuje - jakiej relacji z Tobą
6. Jego następny krok
7. Czy spotkacie się w realu (kiedykolwiek)
8. Co z tej relacji wyniknie 

(by Senna Wiedźma)


18 komentarzy:

  1. Wstawiłaś ten rozkład jak na zamówienie, dokładnie dzisiaj o takim myślałam a tu proszę, wieczorkiem zaraz się za niego biorę :) bardzo mi się podoba ten rozkład - testowałaś go na kimś? Uściski Wiedźmo

    OdpowiedzUsuń
  2. To super że trafiłam, ciesze się ;D
    ... jeszcze nie testowałam, ale to tylko przez to, że odpoczywam od kart ostatnio ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przetestowałam ten rozkład:)mam tylko pytanie do Oli.
    Olu, czy ja mogłabym prosić Ciebie o Twoje zdanie, wnioski na temat mojego rozkładu? Mój rozkład może posłużyć za królika doświadczalnego np. jako temat ćwiczenia:)
    Pozdrawiam gorąco
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie testowałam.. bo nie mam na kim ;P

    Mogę coś dodać od siebie.. podaj też swoją interpretację proszę, zawsze chętnie czytam jak inni interpretują karty ..


    Ps. długo jesteście razem?

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Domyślam się że nie masz na kim:)
    Olu! bardzo proszę o Twoje zdanie...mnie ciężko interpretować karty bo jestem początkująca w tarocie i mogę nie znać wszystkich znaczeń, kruczków danej karty.Ja po prostu znam tylko real i jestem ciekawa tego jakie odbicie ma on w kartach a nie na odwrót. Czyli bardziej chcę się nauczyć odczytywania niż dowiedzenia tego co wiem.Coś na zasadzie:od praktyki do teorii.
    Znamy się od sierpnia 2010, zdeklarowani wobec siebie od lutego tego roku.Generalnie bardzo skomplikowana sprawa...z odległością która się pojawiła i trwa.Tak można byłoby dopowiedzieć.
    1. Co myśli o mnie tak naprawdę? 8 buław
    2.Co czuje do mnie? 7 kielichów
    3.Jak mnie postrzega ogólnie jako osobę:6 mieczy
    4.Czego nie wiem o nim? król buław
    5.Czego on oczekuje ode mnie.Jakiej relacji ze mną? cesarzowa
    6.Jego następny krok? 2 kielichy
    7.Czy spotkamy się w realu? księżyc
    8.Co z tej relacji wyniknie? As kielichów

    Olu! właściwie to mam konkretne pytanie do tego rozkładu. Nie rozumiem znaczenia karty księżyca przy tak dobrych pozostałych kartach i tego co w planach?
    dlatego też ciężko mi to zinterpretować:)
    Dziękuję i pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdaleno, tu widzę mnóstwo emocji i uczuć.. marzeń, idealizacji.. sporo kielichów .. on jest zaangazowany w znajomość :) ale te karty na przyszłośc niepwene bo Ksiezyc (u mnie jak pytam o spotkanie to przeważnie mówi: pomarzyć możesz.. spotkania juz nie będzie.. albo pokazuje kontakt "nie oko w oko" czyli np. email, gg, telefon .. czasem wypada na romantyczne spotkanie np. kolacja przy świecach i takie stęsknione, długo wyczekiwane)

    Co wyniknie.. sam As Kielichów to za malo by powiedziec coć konkretnego.. musisz dociągnąc 2 karty.. zsumować... sam as to szansa na związek.... wiele zależy od Waszych decyzji..

    tak jakbym miała powiedzieć, to chęci macie ogromne i uczucia.. i chcecie być razem bardzo.. ale przeszkody na drodze.. trzeba coś konkretnego postanowić i zadziałać

    Prawie nie ma żywiołu ziemi.. brak poczucia stabilności, określenia kierunku .. i dużo wody ... ona może byc spokojna na powierzchni a w środku się dzieje wiele...

    i następnym razem koniecznie napisz swoją interpretację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Olu!
    Bardzo serdecznie Ci dziękuję za pomoc.
    Właściwie to wszystko perfekcyjnie opisałaś i to tak że moja interpretacja niczego by nowego nie wniosła:)szczerze mówiąc sama jestem ciekawa co z tym księżycem...bo nie mam jeszcze wprawy w odczytywaniu swoich kart pod tym katem:)
    Pamiętam tylko że jak wyszedł mi księżyc na kartę dnia to oglądałam film i się wzruszałam.
    Żadnych innych doświadczeń z księżycem niestety nie mam:)tym bardziej że na mojej karcie jest to postać pięknej kobiety spowitej blaskiem księżyca.Obrazek piękny a nie mroczny jak to bywa w niektórych taliach:)
    Olu! A co Twoim zdaniem znaczy ten król buław w pytaniu 4. i 8 buław w pyt.1?
    To mnie też zastanawia. Nie za bardzo rozumiem te pytania- chodzi mi o kontekst:)
    OLU! jeszcze raz pięknie dziękuję za pomoc w mojej nauce!

    OdpowiedzUsuń
  8. PS: Olu, nie wiem czy się ze mną zgodzisz...ale tak sobie pomyślałam i przyszło mi do głowy, że ten księżyc to mogą być obawy i lęki związane z rozczarowaniem z powodu braku spotkania.nie wiem tylko o czyje lęki by tu miało chodzić:)?może jego? Pamiętam takie interpretacje księżyca z tv ezoterycznej:)
    Tym bardziej że jego następny krok to 2 kielichy-czyli zbliżenie się,umówienie na romantyczne spotkanie, randkę.Tak bym to ujęła.Ogólnie ciekawa sprawa:)ciekawe tylko co i na ile się sprawdzi:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Księżyc to mogą być lęki i rozczarowanie ....
    A kiedy się widzieliście ostatnio?

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety tak wyszło że dość dawno ale na pewno się zobaczymy niedługo:)
    jeśli chodzi o nasze relacje to znam prognozę-korzystałam z rad 2 tarocistów, więc mamy wspólną przyszłość...zakończoną związkiem formalnym.Oczywiście jeśli wierzyć w te dobre słowa.Ale wiem, że wiele zależy od nas. Spotkanie na pewno dojdzie do skutku.
    Chciałabym tylko zrozumieć przekaz kart akurat z tego rozkładu żebym mogła wyczuć pewne znaczenia w kontekście mojego przypadku.Ten księżyc tak mi zawrócił głowę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To najlepsza rada na teraz:
    poczekaj na to, co czas przyniesie :)
    Będziesz wtedy miała weryfikację do swojego rozkładu :)))

    ... bo ja jestem zdania, że do każdego karty "gadają" nieco inaczej .. zresztą na ćwiczeniach tarotowych widać.. i daj znać oczywiście jak już się spotkacie :)

    Pozdrawiam,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze Olu!
    to chyba najlepsza rada:)tak najłatwiej się nauczyć:)tylko najgorsze jest czekanie bo człowiek chciałby już teraz wszystko wiedzieć, przyspieszyć pewne zdarzenia i umieć rozpracować rozkład;)tak przy okazji: "stety" albo niestety to relacja karmiczna:)pewnie stąd te ceregiele:)
    Pozdrawiam cieplutko
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Drogu Olu, piszę dopiero teraz ponieważ sobie przypomniałam,że miałam dać znać w tym temacie.Nie mogłam też odnaleźć tego topica(nie pamiętałam gdzie dałam swój komentarz),stąd taka zwłoka w czasie.Księżyc w pytaniu o spotkanie,to: "nie w miejscu i nie o czasie kiedy było to pierwotnie zaplanowane"(zmiana planów)-to po pierwsze.A po drugie: przed spotkaniem były kontakty wirtualne(ekran:komputer,telefon)w celu ustalenia szczegółów.W drodze nauki tarota i zdobywania coraz to nowych informacji, dowiedziałam się od tarocistów, że księżyc znaczy często "spotkanie na osobności"(w wielu formach-także przez internet).Dlatego,tak jak wcześniej zasugerowałaś...należałoby w takiej sytuacji dociągnąć karty, by uściślić zdarzenie i rolę tego księżyca.Wiem też,że gdyby wypadł diabeł to do spotkania na 100% by nie doszło, bo podobno diabeł to złudzenia i samooszukiwanie siebie. To bardzo ciekawe, ponieważ dawno temu na forach ezoterycznych wielokrotnie spotykałam się z wypowiedziami,jakoby księżyc oznaczał iluzje, fałsz i kłamstwa.Choć wydaje mi się,że dotyczy to pozycji odwróconej, bo w prostej to prędzej iluzja typu film w kinie-co nieraz mi ta karta pokazała.
    OLU!Bardzo serdecznie Ci dziękuję za pomoc w rozpracowaniu rozkładu.Dzięki temu można na wielu płaszczyznach poszerzyć własną wiedzę w dziedzinie tarota.
    Z cieplutkimi pozdrowieniami
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej talii tak ten księżyc się prezentuje:
    https://picasaweb.google.com/lh/view?q=legacy+of+divine+tarot&uname=101288255726426566589&psc=G&cuname=101288255726426566589&filter=1#5796299511319682946

    zupełni jak szklany ekran:)

    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuję bardzo za komentarz :)

    Od siebie mogę dodać że...

    Jeżeli karta Księżyc, wypada mi na spotkanie (termin ustalony), to do tego spotkania nie dojdzie w tym "wstępnie ustalonym" terminie (będzie owo spotkanie przesunięte w czasie), do tego czasu będzie kontakt (nie w oko w oko) np. email, gg czy telefon... i to przesunięcie w czasie, będzie wynikać z niejasnych powodów (ktoś kręci - dosłownie) lub obaw i wątpliwości (ktoś strasznie chce się spotkać, jednocześnie obawia się, że to spotkanie będzie rozczarowujące lub on sam wypadnie niezadowalająco)..

    Aż nie śmiem pytać - w jakim kierunku poszedł Wasz związek.... ?


    Ps. u mnie kino/filmy, najczęściej pokazuje karta Gwiazdy i Księżyca

    Pozdrawiam,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Olu,przepraszam,że dopiero teraz odpisuję,ale tak jakoś wyszło-to po pierwsze,a po drugie;kurcze,znów nie mogłam odnaleźć swojego wpisu na Twoim blogu:)w wielu miejscach stawiałam swoje komentarze i już się troszkę pogubiłam w tym wszystkim:)pamiętałam,że rozmawiałyśmy o księżycu,ale zapomniałam,że dotyczyło to tematu:"rozkład na odłegłość",stąd nie mogłam odnaleźć właściwej etykiety:)
    Olu! bardzo możliwe,że księżyc pokazał też moją obawę-jako osoby stawiającej sobie karty,czy faktycznie do spotkania dojdzie-jak sami sobie kładziemy tarota,to często podchodzimy do sprawy zbyt emocjonalnie i to widać po odpowiedziach kart;))masz rację,że może też pokazywać obawy czy się spodobamy komuś-ale akurat w moim przypadku tak nie było-w tej materi było jasne wszystko od początku:)Olu,na Twoje pytanie będę mogła udzielić obszerniejszej odpowiedzi za jakiś czas-może za rok:)nie chciałabym chwalić dnia przed zachodem słońca,czy mówić "hop" póki nie przeskoczę.Z własnego doświadczenia wiem,że zapeszanie wszystko psuje.Ale jak kiedyś pytałam się Ciebie o pewne rozkłady:plany i uczucia faceta,to napisałaś mi coś,co już się sprawdza.Poczekam na resztę,wtedy wszystko wyjaśnię:))Buziaczki:*
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję :)
    za komentarze i za to że wracasz i podpowiadasz :)

    Ściskam cieplutko,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, widzę, że to stary temat, ale może zauważysz mój komentarz. Ten rozkład jest idealny do mojej sytuacji. Czy mogłabyś pomóc mi w interpretacji? Z moim wybrańcem znamy się pół roku. Wyciągnęłam takie karty:
    1. Królowa kielichów
    2. 5 buław
    3. Słońce
    4. 8 mieczy
    5. 10 denarów
    6. Wisielec
    7. 8 denarów
    8. 2 mieczy...
    Szczególnie ciężko mi zrozumieć pozycję 7. Czy kiedykolwiek spotkamy się w realu. Bardzo proszę o pomoc!

    (A jak już piszę komentarz, to przy okazji powiem ci, że uwielbiam czytać twoje przemyślenia na temat kart. Takie ludzkie spojrzenie. To wiele ułatwia. :)

    OdpowiedzUsuń