wtorek, 22 lutego 2011

My kobiety my kobiety .. :P

Bardzo kobiecy rozkład :)

Jaką jestem kobietą w swoich oczach
Tak mnie postrzegają inni
To moja prawdziwa natura
Taka jestem kiedy kocham/w miłości
Taką jestem przyjaciółką
Taka jestem w pracy/szkole/na uczelni (coś w stylu: tak wypełniam obowiązki i się realizuję "zawodowo")
Taka jestem, gdy chcę coś postawić na swoim
Taka jestem w seksie
Moja największa zaleta
Moja największa wada
Do tego dążę
To osiągnę
Taka będę w przyszłości


(by Senna Wiedźma)

5 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo kobiecy :) i bardzo mi się podoba, odnotowałam - wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisać muszę ^^ ciekawe czego się o sobie dowiem...

    ps. uwielbiam A. Muchę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Czarodziejki ;*

    Fairy, ja też go uwielbiam.. ma piękną wizję kobiet :) i w ogóle ten styl lubię .. to chyba secesja....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieco się zrobiło na naszych blogach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj dzięki za odwiedziny na stronie.. nocóż nie tylko ja jestem pracusiem ha ha, a ten blog!!! ma klimat a to osiąga się tylko pracą pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń