niedziela, 2 stycznia 2011

Jak bardzo go zauroczyłaś? - mój autorki rozkład

Rozkład na nową znajomość, akurat po-Sylwestrowo ;)

1. Ja w jego oczach (ogólnie)
2. Moja uroda - czyli tak postrzega moje ciało
3.
Moja postawa/osobowość - tu patrzymy jakie jesteśmy dla niego, czy śmiałe, czy bierne.. zabawne czy dynamiczne itp..
4.
Moja inteligencja - czyli tak postrzega moją wiedzę/umysł/erudycję
5. Czy chce się spotkać ponownie?
6. I czy to zrobi ;P często wychodzi odpowiedź na Tak w 5 a na nie w 6, niektórym facetom brak inicjatywy ;)
7. Jego skryte życzenie związane ze mną.
8. rada od kart 


(by Senna Wiedźma)

Przykładowa interpretacja, kobieta 2 lata po ślubie, nie ma dzieci.. niby jest ok, ale... 
Sylwestra spędzała z mężem na sali balowej. Mężczyzna który ją zauroczył był sam... na tym samym przyjęciu, mieli okazję porozmawiać .. ;)

1. Ogólnie, ona w jego oczach - 4 Buław
Ta karta mi często pokazuje związek dwojga ludzi, bardzo możliwe, że On ją postrzega jako "zajętą" i spełnioną kobietkę.. potrafiącą się dobrze bawić, pełną uroku, miłą i towarzyską.

2. Jej uroda - 6 Mieczy
Nietuzinkowa,  oryginalna, pociągająca.. i niedostępna.. Dosłownie, On  "stracił dla niej głowę"
U mnie na karcie Judyta, piękna i zmysłowa kobieta..

3. Postawa - Świat
Otwarta na znajomość, bardzo pozytywnie panią ocenia, ale jednocześnie widzi, że Pani zajęta.. 

4. Inteligencja - 6 Monet
U mnie, ta karta wskazuje na rzeczowość, sprawną komunikację dotyczącą spraw codziennych (monety - ziemia, materializm). Także, szybkie repliki, ja to nazywam "odbijaniem piłeczki".. Co on powie, ona natychmiast komentuje..  także wypytywanie.... ;)


5. Czy chce się spotkać ponownie? - 10 Kielichów
Czy chce - ta karta wskazuje że tak ale również pokazuje że kobietka jest zajęta...Jak już spotkanie to w większym gronie (neutralnym bądź rodzinnym)

6. Czy się spotkają - 5 Monet
Nie sądzę.. a jak już to będzie ogromna inicjatywa Pani i starania (mówiąc brzydko "wyżebrane spotkanie") .. weryfikacja - już długo po i spotkana nie było

7. Skryte życzenie Pana - Królowa Kielichów
Być może poznać i rozkochać, wzbudzić uczucie..dużo emocji tu widać :)

8. Rada dla Pani - 7 Kielichów
Należy pozostać w świecie marzeń.. i tak nic by z tego nie wyszło..

Podobieństwo do jakiejkolwiek sytuacji z Waszego życia jest przypadkowe.. podejrzewam, że jest wiele takich krótkich i niespełnionych historii miłosnych ..

4 komentarze:

  1. Konkretne i prosto sformułowane pytania do kart. Rozkład ten bedzie przeze mnie często kładziony ;) Ciekawość kobieca nie zna granic ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    stała czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże sobie przypomnę te sylwestrowe zabawy ... wtedy to można było kłaść takie rozkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również pozdrawiam Stała Czytelniczko i zapraszam do czytania :)
    Anno, my już mężatki pełną parą.. co nie znaczy, że już żadne zauroczenie nas w życiu nie spotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Panią odpowie mi pani mi wyszły takie karty
    1 Królowa buław ze dynamiczna jestem seksowną dla niego
    2 6 mieczy to co pani cala ta nietuzinkowa uroda
    3 Kochankowie ze postawa kochanki?
    4 Glupiec czyli ze jestem głupia? Wg niego
    5 Król Denarow tego nie mogę ogarnąć
    6 3 bulawy brak inicjatywy
    7 9 pucharów jakie skryte życzenie tez nie ogarniam
    8 2 mieczy tu też

    Pomoże mi pani. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń