poniedziałek, 18 października 2010

Wiedźmin

Oto jak karty, pokazały mi książkę Sapkowskiego "Wiedźmin"
(oryginalne odpowiedzi, sprzed rozwiązania ;P)


Jak wygląda główny bohater 10 Buław Silny, dosyć wysoki, szare włosy, może bruzdy na policzku..

oczy 8 Kielichów niebieskie, wodniste, smutne
Włosy 9 Monet jasne, dłuższe, związuje jakoś.. czasem nosi nakrycie głowy np kapelusz, kaptur 
Ciało 4 Miecze poobijane, ale silne

Cecha 2 Miecze 6 Kielichów, ślepy, wzrok mu szwankuje..mruży oczy..6 kielichów to albo blizna, (razem, blizna koło oka)
Jakie ma zadanie,powołanie As Mieczy Świat 2 Buław As mieczy to może ma mieczem władać, zabijać coś, kogoś. Świat, to wyruszył w świat albo jest w ruchu ciągłym.. 2 Buław to samotność w życiu, niezależność..świetna obserwacja, oczy dookoła głowy
Gdzie dzieje się akcja książki 9 Mieczy 7 Buław Słońce Na powietrzu, ale i na zamku jakimś (mury na karcie, jakiś herb), nocą jak i za dnia... Słońce .. gdzieś gdzie się coś "dzieje"..

tak oto wytypowałam w warsztacie Wiedźmina  ;)

6 komentarzy:

  1. Pamiętam ze mi w tym ćwiczeniu wyszła twarz w 8 kielichów i pomyślałam ze musi być dziwna albo z bliznami bo jej na obrazku nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ trafiłam! Jestem megafanką Wiedźmina i jego przygód. Taka małą osobista psychoza :) Opis trafny - gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dziękuję, zaraz wkleją swoją 10 Buław, bo ona ogólnie pokazała mi bohatera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ha, ha obie karty jakie wkleiłaś idealnie oddają Geralta - pijak, wojak i kobieciarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie czytałam Wiedźmina, chyba najwyższy czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę zmienić swoją "pasję" , kiedyś na szczęście przez krótki czas też mi się owa "pasja" udzieliła, dopóki nie zrozumiałem, że zaczęła kontrolować moje życie.
    Każdy wybór który pozostawia pani/pan kartom ( a właściwie temu co za nimi działa) przestaje być twoim wyborem.
    Nigdy nie wiesz czy nie ominie cię coś dobrego, co mogłoby się wydarzyć, gdyby karty nie kazały ci działać inaczej.
    Poza tym to uzależnia i zniewala, jeśli uważa pani/pan inaczej, to prosze odstawić karty przynajmniej na miesiąc, niezależnie od tego co się będzie przez dany miesiąc działo.
    Jeśli nie będzie pani/pan w stanie, znaczy się, że już karty przejęły kontrole nad Twoim życiem.
    z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń