czwartek, 21 października 2010

8 Monet

Bardzo krótka notatka, ale muszę napisać ;)
W tamtym roku zostaliśmy zaproszeni na wesele, zapytałam kart jak się będziemy bawić .. jako pierwsza wypadła 8 Monet.. jakoś nie zwrociłam na to specjalnej uwagi..
Dzień przed ślubem, przyjaciółka obdzwaniała wszystkich, że ślub odwołany.. Dalej nie skojarzyłam, wczoraj jedna z dziewczyn na forum zapytała jak minie randka i znów 8 Monet.. do randki nie doszło..
Moja karta


Teraz refleksja, po czasie, ale co tam, ważne że jest..;) 
Kobietka na karcie chce wyjść, ubrała się ładnie i naszykowała, sandałki, piękna suknia, torebeczka.. a na schodach wąż ("niespodziewane, co przeszkodzi").. i to ją zatrzymało i stąd wniosek , że nie wyjdzie z domu..
Coś ją zatrzymało i do spotkania nie dojdzie w danym terminie..
pozytywna strona: spotkanie zostanie przełożone na później, ślub koleżanki odbył się po roku od pierwszej daty, nie dopatrzli formalności (brakowało "papierka" - mają różne wyznania)
 

7 komentarzy:

  1. witam,
    wybieram się do onkologa, mam skierowanie, wizyty nie umawiałam, bo przyjmują z "marszu", nie ma kolejek. Jako karta dnia wypadła mi 8 monet. Do wizyty nie dojdzie? Czy nie dojadę samochodem (50 km do centrum onkologii)? Zobaczymy, dam znać. W każdym razie po raz pierwszy spojrzałam tak jak Ty Olu, na 8 monet, ale nie nastawiam się negatywnie. Pa,

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchajcie, zaprezentowane tu spojrzenie na 8 monet - że coś nie dojdzie do skutku - w moim przypadku nie sprawdziło się! Pisałam wczoraj, że jadę do onkologa. Dojechałam, zostałam przyjęta "z marszu" i wszystko potoczyło sie genialnie jeżeli chodzi o badania. Zrobiłam "za jednym pociągnięciem" wszystkie! Miałam przy tym nadzwyczaj dużo szczęścia i szczęśliwego splotu okoliczności.Natomiast nie wiem jakie będą wyniki. Ale to zupełnie inna historia, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo czekałam na Twoją odpowiedź :)
      Widać że świetnie dogadujesz się z kartami..

      I teraz moje refleksje: zależy o co pytamy.. bo ta sam karta (w pytaniu o coś innego), wypada zupełnie inaczej np. czy będę kontynuować studia wyższe: Kapłan - okazało się że tak (pod okiem mentora/profesora) i czy pójdę dziś do kina z moim mężem na film akcji: nie, okazało się że zdecydowałam się zostać i pouczyć się/doczytać literaturę źródłową (Kapłan jest zasiedziały, on na piedestale stawia naukę-nie zabawę itp)

      W przypadku karty 8 Monet za każdym razem pytałam o spotkanie damsko-męskie lub imprezę i wychodziło - nie ...

      Sama karta 8 Monet pokazuje wszelkie zabiegi czy badania a nawet ciąg badań (coś trzeba będzie powtórzyć, zrobić kilkukrotnie), to kwintesencja 8 Monet, która często pokazuje wizytę lekarską i często połączona jest ze skierowaniem na badania, wypisaniem recepty czy nawet skierowaniem na zabieg np.

      Bardzo ciepło Cię pozdrawiam i życzę zdrowia :)
      Ola.

      Usuń
    2. Dziękuję za zamieszczenie uwag i komentarz. Sam fakt, że to zrobiłaś bardzo mnie ucieszył.
      Kartę dnia wyciągam bez zadawania pytań - taki mam zwyczaj - i zawsze chcę aby to karty zwróciły mi uwagę na najważniejsze wydarzenie lub kontekst dnia, przestrzegły. Oczywiście cały czas uczę się kart!
      Ola Twój blog (blogi) i wszystkie strony są super. Tarot To naprawdę Twoja Pasja!
      Ola, fajnie, że jesteś!
      Pa.

      Usuń
    3. Olu,
      wszystkiego najlepszego, masz dzisiaj urodziny!
      W jednym z postów dot. buław znalazłam datę Twoich urodzin.
      Wszystkiego, wszystkiego najlepszego, pa

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję za życzenia i za komentarze :)

      .... pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem 8 monet w tarocie pokazuje nasze obawy i podejmowanie ryzyka. leki nasze przed pójściem dalej;wątpliwości w uczuciach i leki


    OdpowiedzUsuń