czwartek, 16 września 2010

9 Kielichów - moja odsłona

Co mi pokazało dotychczas: pijaństwo, problem z alkoholem.. zobaczcie na te karty, czerwony nos, nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu też, obżarstwo, niechlujny tryb życia, nie zważanie na to co będzie. Życie tu i teraz..


Branie tego co najlepsze, nie liczenie się z kosztami, impreza przy suto zastawionym stole np wesele, spotkanie towarzyskie w większym gronie z mnóstwem alkoholu


Zadowolenie i spełnienie, ale w samotności, brak czegoś do tej 10.. vice versa fajnie to pokazuje.. tam z przodu siedzi sobie król w samotności i niby on ma wielki majątek, dzieci, dostatek, ale brakuje im siebie nawzajem... 


to karta tradycji, kiedyś mi pokazała święto po prostu, egzamin.. coś, co istnieje od lat i przetrwa jeszcze wieki, także ulga.. takie uff, spełnienie, odpoczynek od codzienności


Dla mnie 9 Kielichów to samotność emocjonalna... w rozkładach często oznacza szczęście... ale nie do końca. W związkach może oznaczać bliskość, rozwój uczuć, ale nie ma pełni szczęścia, stałego związku, COŚ stoi między dwójką osób... Człowiek czuje się w tym szczęściu sam... i czuje jakby druga osoba nie czuła tego samego co on - jakby była rozdarta, miała wątpliwości, obawy. Do pełnego szczęścia brakuje 10 Kielicha ;) Niby dwójka ludzi jest razem, ale coś im zaprząta głowy, nie daje do końca rzucić się w ramiona i cieszyć bliskością




Jeżeli wypada na osobę, to zazwyczaj na mężczyznę, o ładnym ciele, wysportowanym. Taki, który ma wiele do zaoferowania, jest pociągający dla kobiety, ale troszkę odgradza się  murem emocjonalnym. Wychodzi tu taka sprzeczność, bo zazwyczaj ceni on dom, rodzinę.. a często ma z tym problemy, by zbliżyć się emocjonalnie do najbliższych. Można powiedzieć, że swoje problemy przeżywa sam i nie chce się nimi dzielić, nie chce obarczać nimi najbliższych....

3 komentarze:

  1. tak do tego co na samym początku napisałaś to pijaństwo i alkoholizm pokazał mi już 2 razy Rycerz Kielichów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo możliwe :) Mi też się kojarzy ten kielichowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie to romans z widokiem na cos trwalego, czesto wskazuje mozliwosc ciazy, bo do 10 kielichow tylko jeden krok ;)

    OdpowiedzUsuń